'Obývák, kuchyň a nahoře je můj pokoj, chovej se jako doma.' vysvětlila jsem mu a pomalu kráčela nahoru po schodech. Pořád stál u gauče a skenoval celý náš obývák včetně obrovského skleněného lustru. Pak se konečně vzpamatoval, popadl svou tašku a vyběhl za mnou. Já jsem si zalezla do sprchy a Robin zatím skenoval pohledem 'krásy' mého neuklizeného pokoje. Ve sprše jsem se uvolnila a úplně jsem zapomněla, že tady nějaký Robin vůbec je. Jen obalená v ručníku jsem vylezla ze své vlastní koupelny a hledala jsem spodní prádlo.
'Tohle by ti slušelo.' pronesl tiše Robin a změřil si mě pohledem. V ruce držel moji černou krajkovanou podprsenku a krajkové kalhotky stejné barvy.
'Kdes to vzal a proč to máš v ruce?' sykla jsem na něj.
'Měla si to v šuplíku a řekla si mi, ať se chovám jako doma.' ušklíbl se a podal mi moje spodní prádlo. Zatáhla jsem si paravan a oblékla jsem se do něj. Ne že bych mu chtěla udělat radost, ale je mi prostě pohodlné. Jakoby nic jsem polonahá vyšla před paravan a z postele na které seděl Robin jsem si vzala pyžamo. Chtěla jsem si ho obléknout, ale on ke mě přistoupil a hodil ho na zem.
'Takhle ti to sluší víc.' zašeptal. Cítila jsem jeho dech na mém krku. Mé srdce bilo jako splašené. V mém těle proudilo teplo už jen z jeho hlasu. Bála jsem se cokoli udělat a tak jsem sklopila pohled a podívala jsem se na moje zjizvené břicho s vyrytými znaky. Jizvy byly světlé a poněkud vystouplé. Jeho ruka přejela po vystouplé jizvě. Zachvěla jsem se a pozorovala jeho ruku jak obtahuje každou mou jizvu. Naše vzdálenost byla minimální a já jsem se odvážila se mu podívat do očí. Měl rozšířené zorničky a pozorně si mě prohlížel. Usmála jsem se na něj. Jeho dech zrychlil a já mohla slyšet jeho rychle bušící srdce.
'Ehm... Já... Taky máš takovej hlad?' usmál se na mě a já jsem se musela zasmát.
'Já půjdu něco k jídlu udělat a ty se zatím osprchuj. Pak se můžeme podívat na nějakej film.' oblékla jsem si tričko a sešla jsem do kuchyně. I z takové dálky jsem slyšela, jak si Robin zpívá. Bylo to docela roztomilé. připravila jsem nám palačinky a i s džusem jsem je nesla nahoru.
Zrovna vycházel ze sprchy a měl na sobě jen boxerky. Jeho tělo bylo osvětlené mou pokojovou lampou a já jsem měla pohled přilepený na jeho břiše. Na kůži měl sem tam nějakou kapku vody a vlasy měl rozcuchané a trčeli mu do všech stran. Stála jsem tam s tácem jako opařená a zírala jsem na něj. Koutky jeho úst se mírně zvedly a pak se hlasitě uchechtl. Vzpamatovala jsem se.
'Oh...Promiň, tady jsou palačinky.' snažila jsem se dělat jakože nic.
'No už mám docela hlad.' usmál se. Oba jsme se začali ládovat palačinkami a nic jsme neříkali. Bylo to takové to spíš vtipné ticho. Oba jsme něco chtěli říct, ale ani jeden se k tomu neodvážil první.
'Bylo to moc dobré.' prolomil konečně ticho.
'děkuju' usmála jsem se a položila jsem talíř na stoleček.
'Pustíme si film?' pořád tam seděl bez trička a já jsem se snažila nedívat na jeho vypracované tělo. Přikývla jsem a spokojeně jsem se usadila na posteli. On si sedl vedle mě a přes rameno koukal na seznam filmů. Rozhodli jsme se pro horror. Skočila jsem pro popcorn a lehli jsme si vedle sebe. Blízko. Hodně blízko. Jeho odhalená kůže se dotýkala mé. Naše nohy byly tak blízko sebe. Pokaždé když ve filmu byla nějaká strašidelná scéna schovala jsem se pod peřinu. Robin se mi smál.
'Ty jsi strašpytel.' smál se a pohladil mě po zádech. Bylo to příjemné a proto jsem zůstala v bezpečné poloze - ležela jsem Robinovi na jeho odhaleném hrudníku. Tiskla jsem se k němu jak nejvíc to šlo, protože jsem se opravdu hodně bála. On ze mě měl srandu.
ČTEŠ
Light at end of tunnel.
Teen FictionNeznal mě, ale přesto věděl co přesně cítím. Smrt znamená život, nenávist znamená cit - láska, konec znamená začátek - zmatenost.