Watak Utama + Description

754 50 1
                                    

Bae Irene
- Seorang yang sangat lawa & comel .
- Dah lama simpan perasaan dekat Kim Taehyung , tapi dia cuma tunggu V luahkan .
- Lemah apabila berdepan dengan makhluk halus .
- Tidak terjebak dengan permainan spirit of the coin yang dirancang oleh Jimin kerana dia seperti disorok oleh makhluk halus di sebuah hospital lama .

Kim Taehyung
- Seorang yang kadangkala berperangai pelik . Tinggi .
- Meluahkan perasaannya pada Irene ketika Irene masih tidak sedar dari lenanya .
- Tidak terjebak dengan permainan Spirit Of The Coin kerana disorok makhluk halus seperti Irene .
- Mencuba yang terbaik untuk menyelamatkan kawan - kawannya yang akan mati kerana permainan Spirit Of The Coin .

•-------------•
Description:

" Spirit apa nama kau ? " Tanya Park Jimin yang duduk bersila sambil jarinya yang diletakkan di atas duit syiling itu . V & Irene masih lagi dalam keadaan diam , menunduk . Jari mereka bertujuh menunjukkan
I.S.A.B.E.L.E
Banyak lagi soalan yang ditanya oleh mereka berlima kecuali V & Irene hanya duduk tidak membuka mulut kerana takut ?
" Kami mahu hantar kau pulang " Jimin bersuara . Jari mereka bertujuk sekejap ke arah Yes , dan sekejap ke arah No . Tiba papan ouija mula terbang dan lilin terpadam . Angin yang lain macam rasanya . Lilin kembali menyala . V & Irene hilang ?!!!

Author's Message :
Haii semua. Ini adalah FF pertama saya. Saya berharap sangat jasa baik anda semua untuk menge-vote dan comment.
Maaf kalau tak seram sangat. FF ni khas untuk BTSVELVET's Shipper sahaja! Yang tak suka watak utama Irene & V , anda tidak dibenarkan baca. Harap maklum.
Spirit Of Love

Spirit Of Love l kthWhere stories live. Discover now