" Irene dengan V hilang ?!! "Jerit Yoona . Aku melihat sekeliling untuk mencari Irene dan V tapi tiada .
" Mana diorang . Kau nampak tak Jhope , Jungkook ke Krystal ke ? " Tanyaku resah . Ofcos aku takut bila kawan aku dua orang tu hilang . MANA DIORANG NI ?! Dah lah gelap takkan nak main sorok sorok kut .
" Ermm , turun dulu jom ? Bincang depan kereta sini gelap . Bawah ada lampu kereta senang terang sikit . Aku pun risau nii . " Arah Jungkook & kami bersetuju untuk turun ke bawah dan kami lupa tentang permainan spirit itu tadi .
Apabila tiba di hadapan kereta , kami terkejut melihat Irene & V di dalam kereta .
Irene tidur sambil meletakkan kepalanya di atas bahu V .
Yoona & Krystal dah nak pengsan bila tengok diorang berdua dalam tu sebab tinggalkan kitaorang macam tu je dekat bilik tu then senang lenang tidur .
Aku mengetuk tingkap kereta V .
V bangkit dan membukan pintu kereta . Irene juga bangun dan menggosok matanya .
" Asal tinggal kitaorang berdua tinggal kitaorang berdua haaaa ?!!! "
Marah V . EH DIA NII . Dia yang tinggal aku and the geng semua .
" Kau gila eh ? Kau yang hilang tetiba masa tengah main spirit terbang bagai ni ! "
Jungkook pun dah naik bengang dengan V .
" Jap !!! Jangan marah V weh . Korang tak perasan ke kenapa V dengan Irene senyap je daripada tadi ? Diorang tak tunjuk muka langsung dekat kita . Jangan cakap .......... "
Jungkook menutup mulut Krystal sebelum dia sebut perkataan tu . Takkan lah ..........
" Apa merepek ni ? Korang main spirit tu ke ? " Tanya Irene yang baru sahaja keluar dari kereta V . Aku masih tergamam sebab aku tak percaya yang tadi tu bukan V dengan Irene .
" Then , kalau main hantar balik tak ? "
Kami tergamam . KAMI TAK HANTAR BALIK BENDA TU MACAM MANA NI ?!!!
" Tak sempat hantar ....... " jawab Yoona yang sudah menakung air matanya .
Kalau tak hantar balik , kami yang main tu akan mati satu - satu .
" Sekarang tu memang aku tengah bengang kenapa kau dengan Irene tinggalkan kitaorang and biar kitaorang main dengan ' KLON ' korang tuh " Cakap Jhope tanpa teragak agak .
Aku memandang V . Pucat .
" Kitaorang tak tinggal korang . Korang yang tinggalkan kitaorang ! Aku bengang gila weh Irene sampai nangis kut . Then korang cakap korang main dengan kitaorang game spirit tu . Mengarut !! "
" Then cerita lah apa yang jadi . Still tak percaya yang kau dengan Irene tinggalkan kitaorang macam tu je "
Celah Krystal .-
-Bersambung ...........
Messages :
Hii Semua . Tahu dah lama tak update en . Malas laaaa . Ingat nak delete terus FF ni lmao .
And mohon kepada yang tak suka sebab ff ni pasal Vrene , mohon jangan baca . Anda tidak di alu alukan pun .Yang dah baca , mohon
Vote & Komen ^^
Bagi idea sikit for next chapter .
YOU ARE READING
Spirit Of Love l kth
Fiksi PenggemarDisebabkan permainan Spirit Of Coins , hidup mereka makin penuh dengan kacau bilau .