; Chapter 9

157 21 1
                                    

" Aku baca , kalau benda tu tak hantar balik , semua yang main akan mati " kataku . Semua memandang ku tajam.
" Kau serious ? " tanya Krystal lebih mendalam. Kalau semua mati , cuma aku dengan Irene jelah nanti.
" Tak. Mitos je tuh " Jimin mencebik. Tolong lah aku taknak kawan aku semua mati . Tapi ada kalanya aku lega jugak sebab tak main spirit tu. Tapi kalau betul ' benda ' tu nak balas dendam, aku kena selamatkan kawan aku semua.
" Yang penting kita lupakan jelah pasal spirit tu la. Aku pun dah malas nak ambil kisah sebab macam mengarut. Aku rasa kita sempat hantar benda tu balik "
Jungkook bersuara.
" Aku pun harap benda tadi tak betul. "
" Aku pun "
Semua dah lupa pasal spirit tadi kira Alhamdulillah . Aku harap benda tu tak wujud.
' Takut kawan kamu mati? "
Apa tadi ? Siapa bisik dekat aku tadi ? Aku pusing tak berhenti pusing . Siapa yang bisik tadi. Siapa ?!!!!
" Asal ni V ? " tanya Irene . Yang lain memandangku.
" Ada orang bisik dekat aku tadi ! Series tak tipu !!!! " Aku cuba meyakinkan mereka sebab kadangkala diorang tak percaya aku sebab aku boleh jadi mengarut . Tapi memang betul, ada orang bisik dekat aku.
" Apa dia bisik ? "
" Takut kawan kamu mati? "
" Kau berangan lebih ni lepas kena sorok dengan hantu ni . Rehat jelah kau nih "
" Aku pun harap yang bisikkan tadi cuma khayalan aku je "

Author's message ;
Annyeong ^
Mohon Vote & Comment .
Saya ada buat cerita CreepyPasta guna nama k-idol sebab saya bosan asyik update cerita ni. So update FF baru . 🙊

Spirit Of Love l kthWhere stories live. Discover now