Jely

209 28 43
                                    

Bölüm ithafı Nessahira

"Sonra işte o geldi ve ben de dedim ki git bir banyo yap abdest al öyle yanıma gel beni de günaha sokma."

Anlamaya çalışır bir yüz ifadesiyle sıra arkadaşımı dinliyordum. Kendisi şu an sıraya vura vura gülüyor.

Komik birşey mi anlatmıştı?

Evet, anlamamıştım.

Derin nefesler alarak kendine gelirken yüz ifadem nasılsa birden bıkkın bir hale büründü.

"Anlamadın değil mi..."

İkimiz de birbirimize moron gibi bakmaya başladık.

"Konu en son eşeyli üremeydi Koyun, nerden geldik bu konuya?" dedim.

Koyun sırada rahat bir şekilde yayılırken ağzını hayran olduğum bir şekilde çıtlattı.
Onun bu hallerine bayılıyordum.

Ben de onun gibi sırada yayılmak istedim.
Tam dirseklerimi arka masaya dayamıştım ki acı dolu bir ses duydum.

"Aaaağğhh"

Pardon, çığlık!

"Ay çok afedersin Delet orada parmağının olduğunu görmemiştim."

Delet her zamanki gibi kolları önde başı sırada uyuyordu. Her teneffüs!

Dirseğimle birazcık parmaklarını ezmiş olabilirim.

Telaş içinde ayağa kalktım ve arka masaya üstten geçecekken ayağım Koyun'un burnuna çarptı.

Allah'ım. Sivri burunlu rugan ayakkabıyla okula gelen beynimi seveyim.

Bir yandan koyun bir yandan Delet acıyla inleyip bana çemkirirlerken hangi birisine bakacağımı şaşırdım. Sonra da  elimi boşverircesine sallayıp onlar ittifak yapıp bana vurmadan hızlı şekilde sınıftan çıktım.

Çıkmamla da göz devirdim.

Lanet olsun!

Karşıdan gelen kişi, kırık kalp, ben.

###
Sonik'ten çikolata ailesine selam olsun :*

PAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin