Seho

140 21 109
                                    

Bölüm ithafı Sehoys

Multi qalp ben djsjs

###

Sınıfta yine tektim. Dış görünüşümün farklı olması, yani suratımın pircing sıçmış görünümüne sahip olması insanların siktiri boktan önyargılarına neden oluyor.

Ben seho. Yalnız takılan tipgillerden seho.

Çatlak müdüre Zey'in anonsunu duyunca birden heyecanlandım. Maç vardı.

Çünkü ben bir..ponpon kızım!

Pekala ponponumla dans edip bizim okulu okullar arası turnuvalarda temsil etmem gayet normal fakat tek farkım şu ki ben futbol takımında rol oynayan bir ponpon kızım.

Son derse kadar okuldaki tüm ponpon kızları toplayıp organizasyonu yaptım. Fakat iki kız eksik vardı.

Koyun ve Jely.

***son ders zamanı***

"OOOO GÖSTER KENDİNİ BİZİM TAKIM
PES ETME OLMAZ DENEME SAKIN
KAZANIRSIN, KAZANACAKSIN, KAZAN
KARŞI TAKIM KALDI SAZAN"

Maç zamanı gelmiş ve ilk gölü atmıştı Sonik. Zaten bu boy ve geniş omuzları.. Tam bir basketbolcu olmak için yaratılmıştı sanki.

Bizim ponpon kızların tezahüratları tüm spor salonunda yankı ediyordu adeta. Hem dans edip hem arkamı döndüğümde Koyun hariç tüm kızların uyum içinde dans ettiğini gördüm.

Bi saniye.

Koyun?

"Lan kevaşe sen nasıl yavşarsın Delet'e. Dur lan orda, dur da nasıl sıçıyorum bak gör. O bok törpüsü tırnaklarını sana yedirmezsem göt olayım!"

Koyun'un yanına gidip ne halt ettiğine bakarken trübündeki bir kıza doğru haykırıyordu.

Jely onu sakinleştirmeye çalışırken Koyun'u zor zapt ettik.

"Lan Seho hangi akla hizmet beni ponpon kız yaparsınız ki! Böyle şeylerden haz etmediğimi biliyorsunuz!"

O sırada Sonik sayamadığım kimbilir kaçıncı golünü atarken kızlara dönerek uyardım.

"Şamatayı kesin ve tezahürat yapın."

Koyun başladı bağırmaya.

"ŞİŞMEDEN YAPAY PAZISI
GÖTÜNDEN BÜYÜK EGOSU
ALLAH'IN CÜNUP KIROSU
SONİKTİR ADI OOOOO"

Herkes ağzı açık Koyun'a bakarken sahada maç durmuştu.

Sıçtın Koyun!

Sonik, Koyun'a gözlerindeki cehennemden bir parça gibi olan alevlerle ve elleri yumruk olmuş şekilde Koyun'a bakarken Koyun pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.

"KOYUUUĞĞN!!

Bu sefer etrafta hüküm süren gür ve korkunç ses Sonik'ten gelmişti.

Koyun halinden memnun ve rahat bir şekilde el hareketi çekmişti.

Hakem maçı tekrar başlatırken Sonik gözlerini yumup sakin olmayı bekliyormuş gibiydi.

"Ooffff Koyun bu sefer sıçtın kanka dua et ki kazansınlar."

"Çok hojtır ama benane."

"Koyun helvan fıstıklı mı olsun, fındıklı mı?" dedim.

"Ne alaka Seho." dedi koyun.

"Birazdan öleceksin de ön sipariş verelim dedim."

Jely ve ben kahkaha atarken Koyun bize somurtmuştu.

Sonra gözü maça kaydı. Gözlerinde telaş gördüm.

"Hasssiktiir, kaybediyorlar!"

Sonik'in takımındaki Delet İced Milka ve tanımadığım bir çocuğun motivasyonu düşmüştü.

"Hadi kızlar gösterin kendinizi, zamanı geldi!"

Kızlar komuduma uyarak ponpon ve vücutlarını hareket ettirerek dans etmeye başladı. Tezahürat atmaya başkayacaktık ki Koyun tekrar bağırmaya başladı.

"SİK KARŞI TAKIMI AL DANDİK KUPAYI
MAÇTA VERİYORUZ AĞZINIZIN PAYINI
KAN ÇIKAR SONİK TAKIMI KAYBEDERSE
ÇÖK BAŞLARINA AT TOPU AL SAYIYI
OOOOOO BİZİM ERKEKLER"

Bu sefer bizim okulun tüm kızları ve erkekleri başladı Koyun'un tezahüratını tekrarlamaya. Öğretmenler bize ölümcül bakış atarken maçtan sonra ölümcül kaçış oynayacaktık hocalarla.

Milka 1, İced 1 Delet hiç ve Sonik 3 gol atmıştı. Karşı okul takımıyla durum berabereydi.

"BASTIR DELEET" Dedi koyun.

Delet topu ağlara gönderirken çıldırmışçasına tüm okul bağırmıştı. Delet'in attığı gol ile kazanan bizim okuldu.

"Sooonik, Soonik, Soonik!" Jely'nin Soniği alkışlamasıyla Koyun kafasına bir ane geçirip,

"Lan salak son golü atan Delet'ti. Kime tezahürat yapıyorsun!"

"Üç golü Sonik atmasaydı bizim okul bok kazanırdı Koyun."

İkisine gülerek bakarken trübün sahaya doluşmuş bizim erkekleri havaya kaldırıyorlardı.

Spor salonunun kapısında, sırtında ve elindeki iki çuvalla bizim takıma baktı gülümseyerek ve bağırdı. Onu bu halde görünce kahkaha atmıştım.

"KAZANANLARIN ŞEREFİNE KİM BELEŞ ÇİKOLATA İSTER?"

Çaklıt yine bonkürlüğünü göstermişti.

###
Çok uzun bölümdü.. Füyuf!

Yorum atmayan eller cenabet gezsin amin sjsjdjd




















PAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin