Bölüm ithafı _skylife_
"Ay nerde benim stelettolarım, rujlarım, rimel ve de pudralarım!"
Her zamanki gibi süslenirken okula geç kalmıştım. Bunun verdiği panik ile platformumu hızla giymeye çalışırken arkasının dikişi patladı. Gözlerim kıyamet gelmiş gibi açılırken avazım çıktığı kadar bağırdım.
"AAAAA LANET GİRSİN SENİ DİKMİŞ TERZİYE!"
Hemen ayağımdan çıkarıp bir yere fırlattım ve topuğu yirmi beş santim olan turuncu platformumu giydim.
Ne? Bence bu gayet iyi bir yükseklik bir ayakkabı için.
Üstüme abiye elbisemi geçiriken rujumun bir kısmının silindiğini farkettim.
Yüzüm domates kırmızısı olmuştu sinirden.
Derhal aynanın karşısına geçip rujumu tazeleyecektim.
Sorun şu ki bana minnak bir kedi yavrusu gibi bakan pembe rujum ve onun çarprazında duran seksi kırmızı ruhum bana göz kırpıyordu.
Arada kalmıştım.
"Hangisini sürsem, hangisini sürsemm?"
"Kızım hadi çıkıyoruz."
Annem Zey'in sesi.
Evet onun kızıyım.
Eh, biraz anneme çektiğim doğrudur. Ne demişler; anasına bak kızını al.
Annem Zey odaya girince titreyen elim yüzünden rimelim yanağımı çizmişti.
La-net gir-sin!
Elime yarım çay bardağı kadar tükürüp yanağımdaki rimeli silerken göz ucuyla annem Zey'in ne giydiğine baktım.
Benden güzel kombin yapmışsa dağıtırım burayı!
Ruj, ojeler, küpe, etek, badi, resmi ceket, taç, atkı ve balerin ayakkabısı..
Tüm giydiği şeyler pembeydi.
Ah! Zey ve onun pembelik hastalığı.
Evden çıkıp okula giderken yolda yine erkekler annemin peşindeydi.
Bu kadının aşk büyüsü yaptığını düşünürdüm bazen.
Serdar ve Kenan.
Gözlerimi devirirken ikisi birbirini yumruklamaya başlamıştı.
Zey hemen elindeki pembe(!) ofis çantasını bana hızla uzatıp telefonunun ön kamerasını açıp kendini ve arkada kavga eden Serdar ile Kenan'ı kareye alarak gülümseyerek çekti.
Onun bu haline şaşkınlıktan dilimi yutmuş bakarken o keyifle koluma girdi. Okulun bahçesine girerken bizim grubun olduğu tarafa gittik.
Sonik ve Delet bankta yayılmış otururken İced Jely'ye bağırıyordu. Merakla adımlarımı hızlandırdım. Koyun ve Seho birbirleriyle onlardan ayrı ama yakın bir bankta hararetle konuşuyorlardı.
Milka onların yan tarafındaki banktaydı. Yanında da Uykucu vardı. Uykucu başını Milka'nin dizlerinin üzerine koymuş uyuyordu.
Onların bu hali tebesüm etmeme neden oldu.
"Bir daha o siktiğim kısa şortunu giyip elinde göt kılından yapılmış ponpon olursa ve kıvırdığını görürsem çok fena olur Jely!"
İced Jely'i mi kıskanıyordu?
Ne yani okulda rahibe gibi gezen Jely, İced'le çıkıyor muydu?
YUH!
"Ya sanane be sana mı soracağım ne giyip giyinmeyeceğimi!"
Jely'i ilk defa bu kadar cazgır görmüştüm. Normalde Polyanna gibi kızdı.
Sırf alışveriş merkezinde %85 indirim var diye iki gün okula gelmemiştim ve iki günümü kıyafet ayakkabı deneyip seçmekle geçirmiştim.
Yanlarına vardığımda aralarına girmek istememiştim. Bu yüzden Delet Sonik ve Milka'ya göz kırpıp Seho ile Koyu'un yanına gitmiştim.
"Ne yani, sen şimdi diyorsun ki bir erkeği etkilemek için kız gibi olmalıyım. Sürekli küfür eden kızlar erkeklerin gözünde kötü bir imaj bırakır?" dedi Koyun.
Ne oluyor lan?!
"Aynen öyle Koyun, kendine çeki düzen vermelisin." dedi Seho ona onaylayarak.
Koyun düşünceyle başını sallarken ağzım o şeklini almıştı.
Burası okul mu la, yoksa ben mi yanlış geldim?
###
Ehhehehehe
-,-
Sjsjsjsjsjsjsjjs
dkepzbexxkdowjocxdjrosjzjdejfjrowkfbdzx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAZI
RomanceHikayedeki kişi ve karakterler gerçektirler, onlarla konuşabilirsiniz. Adlar değişik olabilir; Sonik Melisa Çaklıt Milka Adrianiye Jely Koyun İced Delet (Velet) Seda (sidikli) Zey (Anniş) Uykucu Melsa (depresif dişi) Seho (pircingli ponpon kız) Ser...