Milka (mor inek)

158 16 143
                                    

Bölüm ithafı milkaveuykucu

Yediğim milka çikolatasının kabını Adrian bana arkası dönükken ayakkabımın içinden hemen çıkarıp bir saattir avradım olmasına rağmen bana vermeyen Uykucu'ya baktım.

Hemen fesat anlamayın lan! Bana kopya vermiyor anlamında şeyettiydim.

Uykucu bana o uykudan yeni uyanmış çapaklı gözleriyle bakınca çapaklarını yalamak geldi içimden bir an ve kendime geldim.

Bana kopya vermemişti o!

"Milka'cığım, aşkitoşkum şu karyokinezin ne olduğunu biliyorsan söyler misin?"

Nah!

"Bilmiyorum Uykucu'm. Bilsem söylemez miyim?" dedim.

Hammurabi'nin kuralları;

Dişe diş göze göz

Milka, yani benim kurallarım;

Vermeyene vermem.

Sınav bayağı bir ilerlemişti ve başımı kopyamdan kaldırıp Jely'ye baktım.

Lan bu kız çalışkan değil miydi!?

Koyun'un, Sidikli Seda'nın, Seho'nun ve Delet'in kağıdı full dolu arkalarına yaslanmış, Jely ise kağıdına umutsuzluk içinde bakıyordu.

Lan insaf amına koyim!

Tüm soruları garibim Jely'ye yaptırmışlar namıssız vicdansızlar!

İced'le Sonik'e söylemezsem..

Çıkardığım ayakkabı çürümüş sirke gibi kokmaya başlarken tansiyonum düşmüştü resmen.

Koyun yüzünü buruşturmuş şekilde bana dönmüş sıranın altından ayaklarıma bakıp çıkışmıştı.

"Milka lan kaç kere ayaklarını çıkarma diyoruz, niye dinlemiyon lan bizi! Doğa'nın duvarlarına mı söylüyorum lan, giysene ayakkabını!"

"Lan kopya çekmek de mi yasak! Giymiyorum işte. Geber!" dedim.

"Milka, seni ozon tabakasını kirletmekten içeri atmak için elimden gelen herşeyi yaparım! Giy yoksa iç çamaşırında kopya olduğunu söylerim Adrianiye'ye, tüm sınıfın içinde soyunursun!"

Pekala, ağır yerden vurmuştu kodumun Koyun'u.

Ayağımı ayakkabıma geçirirken Seho ile Delet'in konuşmasına Koyun'un sinirlendiğini gördüm.

Sıçtım çarkına Koyun. Nihayet zayıf noktanı buldum. Olacakları gör.

Uykucu'nun başını kağıdın üzerine koyup ağzından içilesi salyası akıyordu.

Ah! Beni deli ediyorsun Uykucu..

Pipet verin lan bana, içip kafamı güzel yapmam lazım bu salyayla.

Kağıdını fullediğini görünce yavaş hareketlerle kağıdını başının altından çekip yüzünü hüzün bürümüş gözlerini tahtaya dikmiş Adrianiye'ye çaktırmadan benimkiyle değiştirdim.

Lan ne değişik bir adam bu! Sınıfta kopya devlet sırrı olmaktan çıkmış, adeta bağımsızlığını ilan etmişti.

Büyüksün Adri!

İced'in Jely'yi izlediğini ve Sonik'in Melsa'dan yediği tokadı görürken sırıttım.

Önüme dönüp Uykucu'nun sınav kağıdına kendi adımı benim kağıdıma da kendi adımı yazdım.

Hömkürmemek için kendimle savaş halindeyken ona gagaladığım neredeyse bomboş kağıda çıplak bir kadın resmi çizdim.

Ne?

Bizim daima müthiş sevgili olduğumuzu mu sandınız?!

Hah!

Çünkü Uykucu'ma en güzel kazıkları benim; gelecekte çay demleyip yanına şeker yerine milka çikolata koyacağı kocası benim!

Birden siren sesi duyar duymaz telaşa girdim.

Tabisiki ölmekten korkmuyorum; kopya çekerken yakalanmak kadar acı birşey olabilir mi..

Adrian'ın bizi sınıfı terketin komutuyla hala yerinden kalkmayan Uykucu'yu sırtıma alıp bizim tayfayla dışarı çıktık.

Seho bize bakıp kahkaha atarken nasıl göründüğümüzü merak ettim Uykucu ile.

"Fedakar anne maymun ile sırtında taşıdığı maymun yavrusu gibiyiz değil mi Seho?" dedim hala gülmekte olan Seho'ya.

Bazen bu kıza bakarken korkuyorum valla. Üzerimde mıknatıs olmamasına dikkat etmeliyim yoksa bu yüzündeki demirli halkalar benim için ölümcül tehlike arz edebilir.

"Maymunlar yavrularını taşımaz Milka, yavruları annelerinin karnına sarılır. Sürekli ben belgesel izlerim diyip durursun, nerene kaçtı o bilgiler guzum, ne yaptın onlara?"

"Ben sadece inek belgeseli izlerim Seho başka hayvanlar bana ters." dedim ve okul bahçesine doğru yürüyorduk.

Jely ve Koyun sanki teneffüs zili çalmış gibi kol kola girmiş yavaşça yürürlerken Jely Koyun'a başını çevirdi.

"Ya Koyun bir daha bana topuklu filan verme. Tamam, İced'ten hoşlandığım için ona güzel gözükmemi istiyorsun ama inan bu tür şeyler bana göre değil."

Vay anasını sayın seyirciler!

İced Jely'yi seviyordu. Bunu biliyordum ama Jely de de mi onu seviyordu?!

Kızlarla biraz zaman geçirsem iyi olacak ama bu sefer de ego kasan ibnetor Sonik adımı 'Yumuşak ve Gevşek' diye çıkartır.

Koyun gözlerini devirdi.
"Tamam kutsal rahibe! Bir daha sana tel toka dahil birşey vermeyeceğim tamam mı?"

Lan bu grupta herkes birbirleriyle aşk yaşıyorlar amına koyim!

Dışarı çıktığımızda Zey'in bir kızı azarladığını görünce hepimiz o tarafa baktık.

"Sana inanamıyorum Melisa. Ne demek yangın alarmına parmağım değmiş! Olacak şey mi allasen? Okuldaki gözde bir kız öğrencim olmasan çok fena olurdu. Ay libidom, eve gider girmez Serdar'ı dinlemem lazım kendime gelebilmem için!"

Zey okul bahçesindeki öğrencilere içeri girin emri verince şu Melisa denen kıza baktım. Bir yerlerden tanıdık gelmişti ama..

Koyun ve Jely, Seho'yu da aralarına alıp birşeyler konuşurken Seho şaşırmış gibiydi.

Ne bokum dönüyor lan!

###

Nasıl gidiyor hikaye bakem?
Biraz kısa oldu çünkü gündüz yazacak vakit ve kafa yok aq sjsjsjsj
Oy vermeyen rüyasında Bülent Ersoy tarafından öpülsün amin sjsjsjs

PAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin