Adrianiye

174 25 45
                                    

Bölüm ithafı burcuokutan42

Yine bir Cem Adrian molamdan sonra sarhoş olmuşçasına ders verdiğim sınıfa doğru yürüyordum.

Evet. Ben bir öğretmenim.

Öğretmenlik diye geçme sakın. Çok fedakarlık benim mesleğim bir kere...

Cümlemdeki anlatım bozukluğu...

Allah Türkçe Öğretmenimin belasını versin.

Elimde gitarımla koridorda ilerlerken Cem Adrian'dan "Mutlu Yıllar" mırıldanmaya başladım. Her daim ruhum, onun bu sesindeki tını ve müziğindeki kaliteyle nahoş olurdu.

Yeni yılın yaklaşmasıyla ben yine yalnızlık içerisindeydim.

Acaba 9. Sınıflarda "Yalnız" şarkısını mı söylesem Cem'in?

Herneyse; bu ders farklı olacaktı.

Koridorda bana hayalkırıklığı içerisinde bakan Jely adlı öğrencimi gördüm.

Kim hayalini kırmıştı benim sevimli öğrencimin!?

"Jely iyi misin yavrum?"

"Sizi gördüm daha kötü oldum hocam."

Gitarımın tellerini ayarladığım için Jely'yi duyamamıştım. Sınıfa beraber geçtik ve girer girmez başladım çalmaya ve de söylemeye..

Müzik öğretmeni olduğumu söylemişmiydim?

"Yıllar yılı dert yolunda ne ilk ne de sonuncuyum."

Çocuklar isyan eder şekilde bir ağızdan bağırmışlardı bile. Bunu yapmayı seviyordum.

Öğrencilerine feyk atan bir öğretmen her zaman diğerlerine göre 1-0 önde başlar MEB'e.

"Kahrediyor hayat beni, ben acılar çocuğuyum."

Koyun her zamanki gibi bana eşlik etmişti.

Cem Adrian söylemediğim zamanlarda...

Diğer öğrencilerin bir kısmı gülüyor bir kısmı da oflayarak sesini yükseltiyordu.

Pekala bu kadar şamata yeter!

"Çıkarın flütleri, müzik var!"

Bu repliğimi artık ezberlemişlerdi.

Evet Cem Adrian şarkılarını flütle çaldırıyorum. Komik değil, flüt de bir çalgı, dışlanmamalı! Çünkü müzikçi olmak bunu gerektirir.

###
Yorum yapmayan ve vote vermeyen beden dersinde takla atarken eşorfmanı aşağı çekilsin ve bacak kılları gözüksün amin.





PAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin