İced

278 22 96
                                    

Bölüm ithafı IcedEarth001

"Ah be Sonik, şeytan diyor git sevdiğini söyle tut elinden 'sen benimsin lan' de."

Sonik'e yine dert yanıyordum. Bir kız sevmiştim. Sonik'e abisi olmadığı halde abi diyen ve Sonik'in olmayan kız kardeşi gibi sevdiği bir kız...

Jely.

"İced bence o şeytanın emua qoy. Ya da aynen dediğini yapıp şeytana külodunu ters giydir."

"O şeytana pabucunu ters giydir olmasın Sonik."

"Ha bikini giyen panda ha panda giyen bikini, aynı şey işte kodumun salağı."

Sonik ve o iflah olmaz sözleri..

"Pazılarını siktiğim, adam akıllı bir akıl versene lan. Ne yapacağım ben."

Evet. Birazdan Sonik'in beni gelmiş geçmiş en büyük ibne yapacağını bilsem de sabah sabah yediğim yürek etkisini göstermeye başlamıştı.

Haydi bismillah.

"Sıçtım çarkına İced. 10 saniyen var kıçını seviyorsan kaç!"

Sonik bana korkunç suratla bakarken yerimden kıpırdamadım. Onun bu laf ve tehditlerinden korkacak kadar mal değildim.

Sonik beyaz okul tişörtünün yakalarını yukarı doğru kıvırırken bir çığlık duydum.

"Sonik abiiiiii!"

Jely'min sesi bu!

Karşıdan Jely ayağında garip bir topukluyla koşmaya çalışırken arkasında Jely'yi 31 yerinden bıçaklayacak gibi duran Koyun vardı.

Sonik bana vurmayı unuturken Jely'yi duyar duymaz ayağa kalkıp onu arkasına aldı.

"Ağzına sıçtığım ne diye kaplan görmüş tibet öküzü gibi kaçıyorsun lan! Alt tarafı şu süpürgeyi müsait bir yerine sokacağım."

Koyun Jely'te bağırıp onu yakalamak için koşarken Sonik arada kalmıştı.

Lan bu koyun hangi hakla benim sevdiğime bulaşırdı ha!

Ayağa kalkıp Koyun'u durduracakken Sonik ukala bir şekilde lafa girdi.

"Hop hop kızlar, beni aranıza almanız buradan çok güzel gözüküyor olabilir ama dışardan biri sizi ve beni bu halde görürse koca bulamaz evde kalırsınız mazallah."

Koyun'u bilmem ama Jely'nin evde kalacağı ihtimali diye bir şey yok. Benim karım olacak lan o kız!

Jely'yi kolundan tuttuğum kendime çektim.

Başka bir erkekle yakın temasta olmasına izin vemem. O kadar.

"Koyun bas git belanı benden arama! Jely'e herhangi bir şey yaparsan fena olur."

Çıkışmam üzerine Koyun umursamaz şekilde baktı ama gözlerindeki şaşkınlık elle tutulur cinstendi. Bir bana bir Jely'e bakarken gözlerindeki şaşkınlık yerine hınzırlığa bıraktı.

Jely de bana şaşkınlık ve utangaçlıkla bakarken başını eğdi.

Ben bu kızı yersem şeker komasına girer miyim?

Koyun ve Jely her ne kadar kavga etseler de benim uzaktan izlenimlerime göre çok sıkı fıkıydılar. Bazen Koyun'a içimden teşekkür ederdim. Erkek gibi kızdı ve Jely'yi ben olmadığım zamanlar koruyordu.

Okulumuzun müdiresi ve bizim Anniş gibi gördüğümüz Zey'in okul hopörlöründe sesini duyunca hepimiz kulak kesildik.

"Okulumuz futbol turnuvalarına katılmak isteyen benim yakışıklı mı yakışıklı öğrencilerimin dikkatine. Kızlar, siz işinize dönebilirsiniz. Evet nerede kalmıştım. En az 6 kişilik takımlar oluşturun ve son ders saatine hazır olun! Bu arada yeni hopörlerim çok güzel ses veriyor öyle değil mi? Ah.. Herneyse. Bol şans benim canlarım!

Sanırım gelmiş geçmiş en çatlak müdireydi Zey. Onu seviyorduk.

###

Anniş seviliyon sjsjsjs

Lan bölüm hakkında yorum yapın yoksa diğer bölümlerde hepinizi birbirimizle seviştiririm djsjdjdjjdj
Şaka la şaka
















PAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin