Bölüm ithafı mrsmelssa
Sınav olacaktık.
Zaten bu dünya bir sınav yeri değil miydi?
Ve sınav içinde sınav olur mu!
Depresif düşüncelerimi bölen Sonik sıkkınlıkla söylendi.
"Şu sınav eğer iptal olursa var ya önümüzdeki üç ay hiçbir kıza yavşamayacağım!"
Ona hepimiz tek kaşını kaldırıp bakarken Milka hemen Sonik'e alayla söylenip;
"Sen? Sen önümüzdeki üç ay boyunca kimseye yavşamayacaksın ha?! Hah! Dur biraz da şu tarafa kıçımla güleyim." dedi ve Uykucu'nun elini bırakıp bize arkasını dönerek poposunu yukarı aşağı sağa sola sallayıp ağzından kahkaha sesi çıkardı.
Onun bu hareketine hepimiz kahkahalarla gülerken ve Koyun kahkahayı abartıp yerinde tepinirken Sonik Milka'ya tersçe bakıp,
"O götüne mukayet ol Milka yoksa hiç iyi olmaz!" dedi.
Seda kahkahamızı bastıran o tiz sesiyle konuşmaya başladı.
"Herneyse, Çaklıt'ı gören oldu mu?"
"En son kantinde çikolata kabını yere atan 9. Sınıf bir öğrenciyi kenara çekip azarlıyordu." dedi Delet.
"Hadi çikolatayı yere atsaydı anlardım da çikolata kabı ne ayak?" dedi İced karizmatik şekilde saçlarını karıştırıp.
Sonik'ten karizmatik olmana imkan yok İced!
"Kırkayak." dedi gülerek Seho İced'e cevaben.
"Çak be Seho!"
Ve çaklıt gelmişti.
"Ooo şükür paşam, kantinden ayrılabildiniz!" dedi o şirin gülümsemesiyle Jely Çaklıt'a bakarak.
"Ayrılık zor oldu be Jely." Çaklıt dudaklarını yalandan üzgünmüş gibi büzerek.
Jely'nin yanağını sıkıp geçerken ayağına baktı.
"Jely, sen böyle birşey giymezdin bu ayakkabı ne ayak?"
"Kırkayak." Ve Jely, Seho'nun yaptığı espriyi yapmıştı.
"Derhal terket burayı!" dedim parmağımla sınıf kapısını göstererek.
Jely pişkin pişkin sırıtıp omuzlarını hayır anlamında salladı.
"Lan o değil de beş dakikaya sınav başlıyor. Boku yedik amına koyim! Koyun, Delet hazır mı kopyalar lan?" dedi Milka kol saatine bakarak.
"Kopya mı çekeceksiniz?" dedi Çişli Seda bize o pörlek şaşkın gözlerle.
"Evet, beğenemedin mi Çişli yoksa ciciş anana mı ispikleyeceksin, öyle bir şey yaparsan makyaj malzemelerini tuvalat deliğine atar, üstüne sıçar sonra sifonu çekerim ha!" diye çemkirdi Koyun.
"Hayır canım, ne söylemesi. Emeğimle bir almayı, sahtekarlıkla beş almaya yeğlerim." diye kapak yaptı Seda.
Bu sözü not almalıyım lan! Nerede benim her depresif sözümü yazdığım karamsar defterim!
O sırada sınıfa Adrianiye girmişti.
Heyt be!
Bu hoca sınavda kopya çeksek ruhu duymayanlardandı. Ruhu bu tür şeyler için müsait değildi. E Cem Adrian dinleyen ve yaşam felsefesi bu olan bir adamdan da bu beklenir.
"Evet çocuklar kağıtları dağıtıyorum. Herkes otursun."
"Biz de zaten ayakta sınav yapacaktık." dedi Sonik ikimiz aynı sırada otururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAZI
Storie d'amoreHikayedeki kişi ve karakterler gerçektirler, onlarla konuşabilirsiniz. Adlar değişik olabilir; Sonik Melisa Çaklıt Milka Adrianiye Jely Koyun İced Delet (Velet) Seda (sidikli) Zey (Anniş) Uykucu Melsa (depresif dişi) Seho (pircingli ponpon kız) Ser...