Τα κρυφα μου συναισθήματα! Μερος 3

38 4 6
                                    

Την προηγούμενη φορά είχανε μείνει στο σπίτι της Αναμπελ και σκεφτόταν τι θα κάνει.
Αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο την άλλη καλύτερη της φίλη την Μαριρενα.
- Γειά σου Μαριρενα η Αναμπελ είμαι. Θέλω την συμβουλή σου για κάτι.
- Γειά Αναμπελ. Πες μου τι θέλεις?
- Λοιπόν σήμερα η Ελένη μου είπε ότι της αρέσει ένα αγορι. Ο Μάνος.
- Εντάξει που είναι το πρόβλημα?
- Να ξέρεις...Μου αρέσει και εμένα ο Μάνος. Τι να κάνω?
- Εμμ...Κοίτα θες να συναντηθούμε και να μιλήσουμε?
- Ναι. Να έρθω τώρα σπίτι σου?
- Όχι θα έρθω εγώ. Τα λέμε εκεί σε λίγο.
- Ο.Κ τα λέμε.

Η Μαριρενα ξεκίνησε για το σπίτι της Αναμπελ σκεπτική για το τι θα συμβουλέψει την Αναμπελ. Αν έλεγε να τον ξεχάσει η Αναμπελ θα στεναχωριόταν. Ενώ αν έλεγε στην Αναμπελ να του το πει και αν του Μάνου του αρέσει η Αναμπελ να τα φτιάξουν, τότε θα στεναχωριόταν η Ελένη. Δεν ήξερε τι θα της πει.
Μετά από λίγο έφτασε στο σπίτι της Αναμπελ, πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της και άρχισαν την συζήτηση.

Ξέρω ότι αυτό που κάνω, δηλαδή να σταματάω εκεί που θα πουν κάτι που έχετε πολύ περιέργεια τι θα γίνει( τουλάχιστον έτσι νομίζω) το κάνω απλά για να σας κρατήσω σε αγωνία. Αν σας αρέσε γράψτε το μου για να συνεχίσω.

Τα κρυφα  μου συναισθήματαWo Geschichten leben. Entdecke jetzt