Τα κρυφά μου συναισθήματα!Μερος 10

31 5 9
                                    

Ααααααααα!!!! Αυτή ήμουν εγώ γιατί μόλις συνειδητοποίησα ότι αύριο είναι ο χορός. Αμέσως πήρα την Ελένη και κανονίσαμε να πάμε για ψώνια σήμερα αφού ήταν Σάββατο. Αυτή αμέσως συμφώνησε και ξεκινάμε για τα μαγαζιά.
Πήγαμε σε πολλά μαγαζιά αλλά μόνο σε ένα βρήκαμε αυτό που θέλαμε.Αφού πήραμε τα ρούχα πήγαμε για μανικιούρ και πεντικιούρ. Ξέχασα να σας πω ότι μαζί μας ήταν και η Μαριρενα. Κάτσαμε σχεδόν μισή ώρα μέχρι να στεγνώσουν. Αμέσως πήγαμε για παπούτσια. Εκεί ήταν το δύσκολο πράγμα γιατί εγώ ήμουν αναποφάσιστη. Μετά από κανένα τέταρτο πήρα παπούτσια και φύγαμε.
Ήταν μεσημερι και είπαμε να κάτσουμε να φάμε κιολας. Μόλις κάτσαμε αρχίσαμε να μιλάμε για τους συνοδούς μας.
Α. - Μαριρενα πως σου φαίνεται Λ συνοδός σου;
Μ.-Ειναι πολυ γλυκός. Θα έρθει να με πάρει από το σπίτι μου. Εσύ Αναμπελ;
Α.-Εμεις θα συναντηθούμε με την Ελένη για να πάμε μαζι.
Μόλις πήγε να μιλήσει η Ελένη είδαμε την ώρα και έπρεπε να φύγουμε.
Αργότερα η Ελένη μου πρότεινε να πάμε για μάθε με τους συνοδούς μας για να κανονίσουμε την ώρα που θα συναντηθούμε. Εγώ με την Ελένη συμφωνήσαμε και πήραμε τον Μάνο και τον Άκη να συνεννοηθούμε. Ο Μάνος και ο Άκης συμφώνησαν και είπαμε στην καφετέρια στις 5. Πρώτη έφτασε η Ελένη και αργότερα ο Μάνος.
- Γεια Μάνο τι έγινε;
-Γεια Ελένη. Μια χαρά εσύ.
-Ασε είμαι χαλια.
-Γιατι τι έγινε;
-Ο παππούς μου ειναι χάλια. Δεν ξέρω τι να κάνω. Άμα πάθει κάτι δεν ξέρω τι θα γίνει. Και άρχισε να κλαίει
-Ηρεμησε Ελένη όλα θα πάνε καλά. Και την αγκάλιασε.
- Μακάρι να γίνει έτσι όπως το λες. Και τον αγκάλιασε και αυτή.
Εκείνη την ώρα ερχόμουν και τους είδα αγκαλιά. Δεν θα θα πω ψέματα αλλά ζηλεψα. Δεν ήξερα τι να υποθέσω. Πήγα στην καφετέρια.
- Γεια παιδιά.
-Οο γεια Αναμπελ. Εμμμ.. Είδες ότι αγκαλιαστηκαμε και αναρωτιέσαι μάλλον γιατι.
-Ναι.
-Αναμπελ συγγνώμη μου είπε καποια άσχημα νέα και άρχισε να κλαίει και την πήρα αγκαλιά για να την καθυσηχασω.
-Εχει δίκιο.
- Ελένη τι έγινε. Τι νέα του είπες που άρχισες να κλαις;
-Ο παππούς μου είναι χάλια. Δεν έχουμε τη έχει και ανησυχώ.
-Λυπαμαι πολύ και συγγνώμη που σκέφτηκα κάτι άλλο.
-Αα κορίτσια ο Άκης δεν θα έρθει θα του πω εγώ που θα συναντηθούμε.
-Ο.Κ. Λοιπόν να συναντηθούμε στο σπίτι μου κατά τις 5. Τι λέτε;
-Μια χαρά μου φαίνεται. Μανο ξέρεις που είναι το σπίτι της Αναμπελ;
-Οχι αλλά μάλλον ξέρει ο Άκης. Θα ξεκινήσουμε μαζί.
-Ααα Οκ. Λοιπόν πρέπει να φύγω. Έχω αγγλικά. Τα λέμε αύριο.
-Ο.Κ. Αναμπελ τα λέμε.
-Ελενη τι θα κάνεις τώρα;
-Μμμ... Μάλλον θα λέω καμιά βόλτα.
-Θες να πάμε μαζί γιατί και εγώ δεν έχω τι να κάνω.
Και ξαφνικά η Ελένη σκουντουφλάει και καταλαθος έπεσε πάνω στον Μάνο και.......φιληθηκαν.
- Συγγνώμη Μανο. Σκυντουφλησα σε μια πέτρα. Δεν ξέρω τι να πω.
-Ελενη ηρέμησε. Δεν έγινε και κάτι απλά σκουντουφλησες και καταλαθος φιληθηκαμε. Δεν έγινε κάτι.
-Και όμως έγινε. Τι θα πει η Αναμπελ.
-Ειναι απλό δεν θα της το πούμε. Θα πούμε ψέματα.
-Τι;;; Πας καλά; Είναι η καλυυερη μου φίλη.
-Δεν θα γίνει και κάτι αν δεν της το πεις. Ηρέμησε.και της χάιδεψε τα μαλλιά της.
Αμέσως η Ελένη έγινε κόκκινη αλλά μετά συνειδητοποιησε τι έγινε και έφυγε τρέχοντας.
Το μόνο πράγμα που δεν είχαν καταλάβει ήταν ότι γενικά ο Άκης πήγε αλλά άργησε και είδε το ατύχημα. Σκεφτόταν αν έπρεπε να το πει στην Αναμπελ ή όχι.

Αυτό ήταν. Αν σας άρεσε γράψτε το μου στα σχόλια. Πιστεύω βγήκε αρκετά μεγάλο αλλά δεν πειράζει!!!!

Τα κρυφα  μου συναισθήματαWhere stories live. Discover now