Τα κρυφα μου συναισθήματα! Μερος 5

34 5 4
                                    

Το κουδούνι χτύπησε και τα κορίτσια πήγαν για μάθημα.
Όταν το κουδούνι χτύπησε για διαλειμα οι δύο φίλες πήγαν να πάρουν κάτι από το κυλικείο και άρχισαν να μιλάνε για τον Μάνο.
- Το αποφάσισα θα του γράψω ραβασακι. Θα του τα εξομολόγηθω όλα. Και θα του ζητήσω να τα φτιάξουμε.
- Ελένη βιάζεσαι πολύ και μετά αν σου πεο όχι όλοι θα σε κοροϊδεύουν.
- Έχεις δίκιο. Θα του γράψω ότι τον γουστάρω αλλά δεν θα γράψω το όνομα μου για να μην κύριε ποια είμαι. Τι λες?
- Ναι αλλά γράψτω στο λαπτοπ για ν αμήν αναγνωρίσει τα γράμματα σου.
- Ναι σωστά.
Το κουδούνι χτύπησε και πήγαν για μάθημα.
Όταν τα κορίτσια μιλαγανα η Μαριρενα κρυφακουγε. Άκουσε την Αναμπελ πολύ λυπημένη αφού σε λίγο ο Μάνος θα ήξερε τα συναισθήματα την Ελένης.
Μόλις σχολάσαν η Ελένη έπρεπε να φύγει γιατί είχε κανονίσει νε πάει για ρολερς μς τον Μάθιου.
Η Μαριρενα βρήκε την ευκαιρία να μιλήσει με την Αναμπελ για τον Μάνο.
- Αναμπελ άκουσα τημ κουβέντα που κάνατε με την Ελένη για τον Μάνο. Σε άκουσα στενοχωρημένη. Σε καταλαβαίνω είχα περάσει από τι ίδια κατασταση.
- Τι εννοείς?
- Αναμπελ επειδή δεν το έχω πει σε κανέναν θέλω τον χρόνο μου για να σου το πω.
- Ναι σε καταλαβαίνω και εγω για κάποια μυστικά θέλω τον χρόνο μου και να μην με πιέζουν.
- Ναι. Λοιπόν άλλο θέμα. Θα πας στο πάρτι του γυμνασιου?
- Άα ναι θα πάω εσύ?
- Έχω δεν ξέρω. Ξέρεις με ποιον θα πας Αναμπελ?
- Όχι μπορεί να ζητήσω από κάποιον άλλον φίλο μου το Αλεξ. Τον ξέρω πολύ καιρό και είμαστε καλοί φίλοι.
- Ααα μάλιστα. Λοιπόν πάω πιο γρήγορα γιατί έχω αγγλικά 3 το μεσημέρι. Τα λέμε αύριο!
- Οκ μπαι.

Η Μαριρενα άρχισε να πήγαινει ε πιο γρήγορα βήματα και άφησε πίσω την Αναμπελ. Σκεπτική όπως πάντα η Αναμπελ δεν ήξερε τι θα κάνει με τον χορό.
Το απόγευμα θα έπαιρνε την Ελένη για να συζητήσουν για το χορό.

Η υπόλοιπη συνέχεια σε μερικές ώρες. Να δούμε και ποια αγόρια θα συνοδεύσουν την Ελένη και την Αναμπελ στο χορό.

Τα κρυφα  μου συναισθήματαWhere stories live. Discover now