Τα κρυφα μου συναισθήματα!Μερος 7

31 6 3
                                    

Ααααααα!!!! Δεν το πιστεύω!! Σε μισή ώρα έχω συνάντηση με τον Μάνο. Είμαι πολύ περίεργη να δω τι θα μου πει. Είχαμε πει να συναντηθούμε στη παραλία του Διακοπτου και έτσι και έγινε. Ξεκίνησα δέκα λεπτά νωρίτερα για να φτάσω εκεί νωρίς.
Πήρα την τσάντα μου που μέσα είχα το κινητό και αλλα κοριτσιστικα πράγματα και άρχισα βιαστική για την παραλία. Μόλις έφτασα κάθισα στα βοτσαλάκια και περίμενα βλέποντας τα γαλαζοπρασινα νερά. Ξαφνικά κάποιος μου έκλεισε τα μάτια. Έλεγα ότι ήταν κάποια φίλη μου που με είδε να κάθομαι αλλά έκανα λάθος. Ήταν ο Μάνος.
- Γειά Μάνο. Τι γίνεται;
- Γειά Αναμπελ όλα καλά εσύ;
- Καλά και εγω μόνο που με έφαγε η περιέργεια και θέλω να μάθω τι θες να μου πεις και γιατί συναντήθηκαμε σε παραλία και όχι σε καμία καφετέριεα.
- Απλά για να είμαστε μόνοι και να μην μας ενοχλεί κάνεις.
- Α εντάξει. Λοιπόν ακούω τι έγινε;
- Πριν σου πω πρέπει να σηκώσεις το κινητό σου. Χτυπάει.
- Συγγνώμη μισο λεπτο.
- Ναι και βέβαια.
Πήγα λίγο πιο κει και σήκωσα το τηλέφωνο.
- Ποιος είναι;
- Αναμπελ η Ελένη είμαι. Έχω τέλεια νέα.
- Δεν μπορείς να μου τα πεις αργότερα;
- Που σε πετυχαίνω; Σε κανέναν ραντεβού;
- Δεν μπορώ να πω τώρα. Πρέπει να κλείσω θα σε πάρω εγώ όταν τελειώσω.
Έκλεισα κατευθείαν το κινητό και το έβαλα και στο αθόρυβο για να μην μας ενόχλησε κανένας.
- Λοιπόν πες μου.
- Αυτό που θα σου πω να ξέρεις ότι έχω πολλά κότσια για να στο πω. Κοίτα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.
- Ναι πες μου.( εγώ είχα πάρει ένα βλέμμα που ήμουν κατακόκκινη)
- Θες να με συνοδεύσεις στο χορό του σχολείου;
- Εγώ; Εγώ να σε συνοδεύσω στο χορό;
- Ναι γιατί έχεις κανονίσει με άλλον;
- Όχι όχι απλά μου ήρθε απότομα και έμεινα άφωνη. Μπορείς να μου δώσεις χρόνο για να σκεφτω;
- Και βέβαια. Οπότε είσαι έτοιμη απλά σε παρακαλώ μπορείς να μου απαντήσεις μέχρι αύριο;
- Ναι και βέβαια.
Κοιταγαμε ο ένας τον άλλον για κάνα πενταλεπτο και έκανε μια κίνηση και μου έπιασε το χέρι. Αμέσως εγώ κοκκινησα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μετά έφερε το χέρι του στους ώμους μου και με αγκαλιάσε. Ήμουν ενθουσιασμενη! Και κατακόκκινη.

Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο

Τα κρυφα  μου συναισθήματαWhere stories live. Discover now