Τα κρυφά μου συναισθήματα! Μέρος 8

38 5 6
                                    

Ήμουν ενθουσιασμένη!!! Δεν το πιστεύω ότι με αγκάλιασε ο Μάνος!!!! Δεν πίστευα ότι θα έκανε κάτι τέτοιο αλλά να που έκανε. Έτσι όπως με είχε παρει αγκαλιά πήγαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο και έβαλα το μεγάλο μου στον ώμο του και καθίσαμε και βλεπαμε το ηλιοβασίλεμα.
- Μάνο πρέπει να φύγω. Θα τα πούμε αύριο.
-Ενταξει τα λέμε αύριο και περιμένω και την απάντηση για τον χορο.

Αμέσως σηκώθηκα και ξεκίνησα προς το σπίτι και θυμήθηκα ότι με είχε παρει η Ελένη. Αμέσως την πήρα.
- Ναι?
-Ελα Ελένη συγγνώμη που στο έκλεισα αλλά είχα πάει κάπου πολύ σημαντικά. Τι ήθελες να μου πεις?
- Θυμασε αυτό το αγόρι που του συστήθηκα?
- Ναι τι έγινε? Έπαθε κάτι?
- Όχι κάθε άλλο. Μου ζήτησε να τον συνοδεύσω στο χορο. Τι να κάνω? Να ρωτήσω και τον Μάνο μήπως πει όχι ή να πω ναι
-Να έρθω να τα πούμε από κοντά?
-Αμα μπορείς ναι.
- Έρχομαι σε λίγο. Μπαι
Αμέσως έκλεισα το τηλέφωνο και πηρα την μαμά μου να της πω ότι θα πάω στο σπίτι της ελενης.
Μετά από λίγο έφτασα στο σπίτι της Ελενης και αρχίσαμε την κουβέντα.
- Εγώ λέω να πεις ναι γιατί ο Μάνος μπορεί να κανόνισε με άλλη.
- Ναι και αν δεν έχει κανονίσει?
- Εγώ λέω να του πεις ναι γιατι στο τέλος θα μείνεις χωρίς σύνοδο.
- Ναι έχεις δίκιο.
- Ελένη πρέπει να σου πω κάτι σχετικά με τον Μάνο. Αλλά πριν στο πω τι σήμαινει ο Μάνος για εσένα ερωτικα? -Ποιος νοιάζεται για αυτόν εμένα τώρα αυτός μου αρεσει. Τώρα πες μου τι θες να μου πεις.
-Με ρώτησε αν γελώ να τον συνοδεύσω στο χορο. Μου έδωσε διορία μέχρι αύριο. Τι να του πω?
- Και βέβαια να τον πεις ναι. Δεν με πειράζει. Εσύ θα έχεις τον Μάνο μαι εγώ τον άλλο. Εντάξει το λύσαμε αυτό το θέμα?
- Ναι. Τώρα πρεπει να φύγω θα με ψάχνει η μάνα μου.
-Ναι οκ. Καληνύχτα
-Καληνυχτα.
Βγήκα έξω και πήγα στο σπίτι μου που ήταν ακριβώς απέναντι. Μόλις έφτασα πήγα στο δωμάτιο μου και πήρα την Μαριρενα. Της είπα τι έγινε και μου είπε ότι θα τα λέγαμε αύριο γιατί πρέπει να κάνει μάτι δουλειες. Επειδή ήταν και αργά πήγα κατευθείαν για ύπνο. Και είπα από μέσα μου:
BEST DAY EVER!!!!!!

Ελπίσω να σας αρέσει. Δεν πιστεύω ότι δεν είναι ούτε μικρο ούτε μεγάλο. Αν σας άρεσε γραψτε στα σχόλια!!!!!

Τα κρυφα  μου συναισθήματαWhere stories live. Discover now