Τα κρυφα μου συναισθηματα.Μερος 11

27 4 6
                                    

Αααααααα!!! Αυτην ημουν εγω γιατι οταν σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και ειδα την ημερομηνια ειχα μεινει γιατι σημερα το βραδυ ηταν ο χορος. Επρεπε να ετοιμασω το φορεμα μου,τα παπουτσια μου,τα καλιντικα μου και να παρω την Ελενη για να ερθει απο εδω οταν θα ειμαστε ετοιμες.
Την ιδια στιγμη η Ελενη σκεφτοταν το χθεσινο περιστατικο με τον Μανο και σκεφτοταν αν επρεπε να το πει στην Αναμπελ ή οχι. Ξαφνικα ακουσε το τηλεφωνο να χτυπα. Το σηκωσε και ειπε:
Ε- Παρακαλω
Α-Γεια σου Ελενη τι κανεις?
Η Ελενη ειχε μεινει γιατι ντρεποταν να της μιλησει
Α- Ελενη με ακους
Ε- Ναι ναι. Μια χαρα ειμαι εσυ?
Α- Μια χαρα και εγω. Τι ωρα θα συμαντηθουμε για να παμε μαζι να συναντησουμε τα αγορια?
Ε- Εεμμ.. Δεν ξερω. Θα σε παρω το απογευμα για να σου πω.
Α- Ααα οκ τοτε θα τα πουμε το απογευμα τα λεμε!
Ε- Οκ θα τα πουμε
Και εκλεισε αμεσως το τηλεφωνο. Δεν προλαβε να το αφησει κατω και χτυπησε ξανα.
Ε- Παρακαλω?
Μ- Καλημεριζω το κοριτσι που σκουντουφλησε σε μια πετρα
Ε- Μανο εγινε καταλαθος.
Μ- Εμενα παντως δεν μου φανηκε τυχαιο. Και επισης μου αρεσε.
Ε- Να σου θυμισω οτι εχει μια σχεση με την κολλητη μου.
Μ- Μαλιστα. Δηλαδη δεν σου αρεσε το φιλι μας?
Ε- Δεν υπαρχει φιλι μας. Ηταν ατυχημα. Μπορει να μου αρεσες παλια αλλα τωρα οχι. Και τωρα με συγχωρεις πρεπει να παω για ψωνια.
Και εκλεισε το τηλεφωνο.
Ντυθηκε και βγηκε. Μολις βγηκε απο την πορτα του σπιτιου της ενιωσε καποιος να την τραβαει και γυρισε να δει πισω. Ηταν ο Μανος
Ε-Τι θες εσυ εδω?
Μ- Ηθελα να σου πω κατι
Ε- Σε ακουω
Και μολις ειπε η Ελενη την τελευταια λεξη την φιλησε.
Ε- Τι κανεις? Πας καλα?
Μ- Ελενη μην μου κανεις την δυσκολη ξερω οτι σου αρεσε. Καποια στιγμη στσον χορο θα σε παρω και θα παμε στην παραλια. Σου εχω μια εκπληξη. Και την φιλησε ξανα και εφυγε.
Η Ελενη ειχε μεινει αναυδη.
Το βραδυ συναντηθηκαν ολοι μαζι και πηγαν στον χορο. Σε μια στιγμη η Ελενη παει να παρει κατι απο το μπαρ. Το ιδιο και ο Μανος.
Την αρπαξε και πηγαν στη θαλασσα
Ε- Μπορεις να μου πεις γιατι με εφερες εδω?
Μ- Θελω να σου κατι. Μου αρεσεις.
Ε- Πας καλα εισαι με την Αναμπελ?
Μ- Ασε την Αναμπελ. Μιλαω για εσενα
Ε- Εχεις τρελαθει
Η Ελενη εφυγε και απο την παραλια και απο τον χορο. Βρηκε την δικαιολογια οτι την επιασε ενα ξαφνικος πονοκοιλος και δεν αντεχε αλλο.
Πηγε και κληδωθηκε στο δωματιο της και αρχισε να σκεφτεται.
Την επομενη μερα οι γονεις της της εκαναμ μια ανακοινωση. Θα επρεπαν να πανε να ζησουν μονιμα στο L.A.
Αμεσως ειδοποιησε την Αναμπελ. Της ειπε οτι εφευγε αυριο κιολας. Και αποχαιρετηστηκαν για παντα. Δεν ειπε τιποτα στο Μανο γιατι δεν ηθελε. Την επομενη μερα εφυγε κατευθειαν για το αεροδρομιο αποχαιρετωντας μονο την καλυτερη της φιλη.

ΤΕΛΟΣ

Τα κρυφα  μου συναισθήματαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ