Kübra aramak istedi o an. Ama gururu yine önünde engeldi.
Bu nedenle aramadı. Ancak çok merak ediyordu onu. Bir şekilde onunla ilgili durumu hakkında bilgiler öğrenmek istiyordu.
Ama bunu yapamadı. Hep ona bir adım atmak istese. O gece ki olan olaylar aklına geliyordu.
Şu anlık yapacağı tek şey haberleri okuyup, takip etmekti.
Anıl Şevki beyi aradı ve Kübra nın işe gelmediğini Şevki beye anlattı.
Şevki bey.
Ama nasıl olur Anıl bey biz sözleşmeler imzaladık.
Kübra nın işe gelmesi gerek. Anıl bey sinirli bir tavırla. O sözleşmeleri yırtıp atmadan öğrenciniz işe gelse iyi olacak. Yoksa sizin okulunuz her an kapanabilir. Dedi ve kapattı telefonu.Şevki bey panik bir halde Kübra yı aradı. Kübra banyodaydı. Duş alıyordu. Telefon çalıyordu. Saat akşamın sekiziydi. Sesi duyunca o köpüklü köpüklü çıktı banyodan. Köpükler
Pürüzsüz bacağından akıyordu.
O saatte telefon çaldığına göre, önemli bir telefon olmalıydı. Telefon uzun çalıyordu ve hala kapanmamıştı. Arayan Şevki beydi.
Kübra telefonu açtı ve
Buyrun Şevki bey iyi akşamlar dedi.
Şevki bey direkt konuya girerek..
Kübra sen işe gitmiyor musun ?
Anıl bey aradı ve çok kızgındı. Öğrenciniz neden işe gelmiyor ? Dedi. Bunun nedenini bana açıklar mısın ?
Kübra
Evet Şevki bey ben artık o işe gitmeyeceğim. Zorlamanıza gerek yok dedi.
Şevki bey.
Kübra sen aslında o yerde çalışarak iyi bir yerlere gelebilirsin. Anıl bey bu sonuçta.
Kübra Yaa yaa ! Evet Anıl bey bu. Ona söyleyin. Bir daha orada çalışmayacağım. Sözleşmelerde umrumda değil deyip telefonu kapattı.
Şevki bey ne yapacağını bilmiyordu.
O da Anıl beyi aradı ve.
Anıl bey Kübra artık sizinle çalışmak istemiyor. Ama onun yerine ben başka öğrenci gönderebilirim iş yerine.
Anıl bir şey soylemeden telefonu kapattı. Ve demek çalışmak istemiyor öyle mi. Beni aklından çıkarıp bitirmiş öylemi. ..
Zaten Alin elimi haber yaptı ama o yine de aramadı
O halde ben de seni siliyorum.
Sende benim için bittin Kübra dedi. Ve evine bir kilometre uzaklıkta ki bara gitti. Kafasını dağıtması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerini Gözlerimden Ayırma
RomanceKübra bir Üniversitede muhasebe bölümünde okur. Ancak artık okulu bırakıp, İşe başlamak ister. Müdürü Şevki bey ile konuşur. Anlaşmalı olarak bir şirkette çalışmaya karar verir. Gittiği şirket; hep hayal ettiği Anıl beyin şirketiydi. Bu iş arkadaşl...