27. Bölüm

14 2 2
                                    

Anıl barda o kadar içmişti ki, kafası yerinde değildi.  Oturuyordu ve barmen'e sürekli doldur, aynısından tekrar doldur. Diyip duruyordu. O sırada  Alin geldi o da sürekli o bara geliyordu. Ya da Anıl oraya geliyor diye sürekli o barda bulunmayı seviyordu.
Anıl'ı gördü ve kendi kendine iyi günümdeyim dedi. Daha sonra Anıl'ın yanına doğru ilerledi.
Hemen hemen herkes, Alin hanımı ve Anıl'ı tanıyordu. Alin Anıl'ın yanına oturdu ve Merhaba Anıl nasılsın ?
Anıl sarhoş bir halde. Ne işin var senin burada, beni burada da mı buldun. Yoksa sen beni takip mi ediyorsun ?
Çık git yanımdan defol.  Yoksa buradan attırırım seni.
Dedi.
Alin Mmm ! Kendisine güvenen erkekleri severim. Sonra barmene Anıl beyinkinden olsun, benimki de tamam efendim dedi ve Anıl beyin içkisinden Alin hanıma da hazırladı. Alin içkiden içti.  Harika ağzının tadını biliyorsun dedi. İçerken kadehe kırmızı rujunu da bulaştırıyordu.  Anıl kalkmak istedi.
Kübra'dan ayrıldığı için canı çok sıkkındı.  Evine gidip, uyuyup birdaha da uyanmak istemiyordu.
Alin Anıl'ın tavrını gördükçe,
Anlıyorum seni. Kübra dediğin kızla aran iyi değil  sanırım.  Çünkü bende zamanında birine çok Aşık oldum ve çok Aşık olmama rağmen: ona kavuşamadım
Merak etme zamanla unutuluyor.
Ama merak etme benimle aran gayet iyi olabilir. Ben seni seviyorum. Seni üzmek değil.  Seni mutlu etmek istiyorum. Ben o kız değilim anlasana..
Ben seni istiyorum !

Hadi kalk gidelim. Bana bir kahve yaparım sana. İçip ayılırsın. Daha sonra evine gidersin
Bir kahveyi bana çok görme. Dedi ve Anıl'ın elinden tuttu. 
Anıl cevap vermedi, ses çıkarmadı. Ve Aline uzunca baktı.  Bu sanki evet demekti.
Sanırım haklısın Alin. Belki de bu saatten sonra benim sevdiğimle değilde.
Beni sevenle. Birlikte olmalıyım. Sana gidelim belki de benim sana ihtiyacım var.  Dedi.
Alin bu duruma sevindi.
Kapıdan çıkarken. Kendi ofisinde ki gazetecilere para vermişti.
Kapıdan çıkarken  fotoğraflarını çekip haber yapsınlar diye. Öyle de oldu. Kapıdan sarmaş dolaş çıkarken. Onlar gizlice çektiler. Arabaya bindiler ve Alinin evine doğru gittiler.

Gözlerini Gözlerimden AyırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin