32. Bölüm

13 1 0
                                    

Anıl kapıyı çalmaya devam ediyordu. Çünkü ne olduğunu merak ediyordu. Alin hanımın, gece gizlice fotoğraflarını çektirdiğini bilmiyordu.
O gizlice çekilen fotoğrafların, çoktan haber sayfalarında olduğunu da.
Anıl endişeli bir tavırla Aç kapıyı Kübra neler oluyor hadi aç şu kapıyı da bana ne olduğunu anlat dedi. Kübra çok ağlıyordu. Kapının az ilerisinde solda asılı olan aynaya baktı. Yüzünü sildi. Ve toparlandı. Kapıyı açtı.
Anıl onun gözlerinin içine içine bakıyordu. Gözleri ağlamaktan kanla dolmuştu. Kübra
Yürü, hadi gel benimle de neler olduğunu göstereyim sana dedi. Kolundan tutup içeri sürükledi. Bilgisayarın yanına götürdü, haber sayfasını açtı. Ve bağırarak Bak !
Dedi. Kübra yere oturdu diz çöktü. Bacakları, fotoğrafları gördükçe ayakta duramıyordu.
Anıl o haberleri görünce gözlerine inanamadı. Hele ki o fotoğrafların hangi ara çekildiğine hiç bir anlam verememişti. Bunlar ne böyle kim bunları çekti. Hangi ara. Deyince Kübra bir kez daha gerildi. Ne demek hangi ara ne saçmalıyorsun. Bununla birlikte olduğuna yorum yapamıyorsun da.
Hangi ara çekildiğine mi şaşırıyorsun. Sana yazıklar olsun Anıl çık git evimden.
Bitti herşey buraya kadar. İşe falan gelmeyeceğim artık. Anıl, yanlış anladın bak bu kadınla dün gece bir şey yapmadım. Tamam evine gittim ama.
Kübra ne evine de mi gittin ? Dedi Anıl resmen kendi çukurunu kazıyor gibiydi.
Kübra Artık bitti Anıl dedi ve o an Anıl ı kalbinden silmişti.
Anıl her ne söylese de;
Suçlu durumda gözüküyordu.

Gözlerini Gözlerimden AyırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin