Madison:
@MysteriousLuna: Hayes!
@MysteriousLuna: Prosím
@MysteriousLuna: Moje nějvětší přání je, aby si mi odepsal.
@MysteriousLuna: Možná aby si tu byl.
@MysteriousLuna: Dneska je to 6 měsíců.
@MysteriousLuna: 6 zkurvených měsíců.
@MysteriousLuna: Prosím...
Zahodila jsem mobil a šla k bratrovi do pokoje. Skoro nikdo s jeho věci nehýbal, až na mě. Z jeho skříně jsem vytáhla školní mikinu a sedla si na zem. Zabořila jsem hlavu a rozbrečela jsem se.
"Zlato," pocítila jsem ruku mámy na zádech.
"Moc mě to mrzí. Promiň," pevně jsem jí objala.
"Měla bys jet za Simon, ona tě rozveselí a příjdeš na jiné myšlenky," přikývla jsem a šla se obléct. Mezitím jsem napsala Simon, že u ní budu za 30 minut...
Hayes:
Vyzvánění mobilu mě probudilo ze spaní. Poslepu jsem se natáhl pro mobil a přečetl se zprávy od Madie.
Ráno jí napíšu nebo zavolám, i když mě pořád štve Alex...
Madison:
"A pak mi řekl, že mám krásný úsměv," zašvitořila Sim a já si unaveně protřela oči. "Už si unavená, co? Měla by si jet domů," při jejich slovech vstala a vytáhla si ze skříně mikinu. Šla s semnou až k autobusu a objetím se s semnou rozloučila.
Nasedla jsem do autobusu a zapla twitter. Pořád mě ignoruje. Pár slz mi steklo po obličeji. Nečekala jsem, že se na mě vykašle, aspoň ne tak brzo.
Slunce už zapadalo a já unaveně vyšlapa schody k našemu bytu. Naši nebyli doma, protože jeli za babičkou.
Zavřela jsem se v koupelně a opláchla si obličej studenou vodou. Vlezla jsem si do postele a z poličky nad mou postelí si podala naši poslední fotku.
"Byli jsme tak šťastní. Moc mě to mrzí," přejela jsem palcem po fotce mě a bratra.
Mobil se rozsvítil a na displeji se objevil Hayes. Bez rozmyslu jsem pro něj natáhla a přijala ho.
"Ahoj."
"Č-čau."
"Máš krásný hlas."
"D-děkuju," utřela jsem si slzy a usmála se.
"Je super si s tebou povídat... Přál bych si, abych mohl být vedle tebe a říct ti že to bude lepší."
"Jenže nebude. On je mrtví," poptáhla jsem.
"Promiň. Já-já ti to nechtěl připomínat. Chtěl jsem být s tebou aspoň takto. Chtěl jsem aby si věděla, že na tebe nejsem naštvaný kvůli Alexovi."
"Ale žárlil si," uchechtla jsem se.
"Pffff... ne," zasmál se a já s ním.
"Půjdu spát, dneska toho na mě bylo moc, dobré ráno ti přeju."
"Dobré ráno a dobrou noc."
ČTEŠ
6000 miles [h.g]
FanfictionByli jako slunce a měsíc. Ona vstávala a on usínal. Jediné co chtěli, bylo cítit lásku toho druhého. Jenže je dělilo 6000 mílí.