That's not okay

905 59 11
                                    


Hayes:

Přepínal jsem programy na televizi a snažil se najít něco zábavného. Nakonec jsem to vzdal a zapnul twitter.

Worst fucking Valentines day -.- thnx god it's over now ._."

S kým trávila Valentýna? Co se jí stalo? Vážně to chci všechno vědět? Honilo se mou hlavou.

@HayesGrier: Maddie?

Odpověď jsem dostal hned.

@MysteriousLuna: Hmmm?

@HayesGrier: Co se stalo na Valentýna?

@MysteriousLuna: Nic a vše zároveň...

Obrátil jsem oči v sloup. Leze to zní jako z chlupaté deky.

@HayesGrier: Prosím

@MysteriousLuna: Prosím?

@HayesGrier: Řekni mi to.

@MysteriousLuna: Já ti nevím. Nechci o tebe zase přijít.

Ruce se mi zpotily a já věděl, co bude následovat.

@HayesGrier: Slibuju

@MysteriousLuna: Pinkie promise?

@HayesGrier: Pinkie promise

@MysteriousLuna: Šla jsem se Alexem na večeři. Políbil mě a já utekla.

@HayesGrier: Ta poslední část s tím utíkáním s mi líbí :D

@HayesGrier: Maddie? O.o

@HayesGrier: Promiň .__.

@MysteriousLuna: To je dobrý.. Jdi spát trubko <3

@HayesGrier: Dobrou noc

@HayesGrier: Tohle mi chybělo <3

Zvonek se rozezvonil a já se zvedla z postele. Naši odjeli na trénink a já byla zase sama doma. Unaveně jsem sešla schody z mojí postele a došourala se až ke vchodovým dveřím. „Sim!" vytřeštila jsem oči a zatáhla ji k nám do bytu. Měla roztrhané šaty, rozcuchané vlasy a pod okem se jí rýsovala pěkná modřina. „Co se ti proboha stalo?!"

„Th-Thomas," zašeptala.

„Co jsem ti říkala?! Že se s ním nesmíš setkávat! Podívej se, co ti udělal! Když jednou někdo něco ukončí, neměl by se k tomu vracet, aby to neudělal horší! Copak ses nepoučila?!"

„Pozval mě ven. Chtěl si o tom promluvit. O nás. Všechno bylo normální. Potom, když jsem nastoupila k němu do auta zamkl a rozjel se opačnou cestou. Měla jsem strach," utřela si slzy.

 Měla jsem strach," utřela si slzy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Šáhl na tebe?!"

„Zkusil. Utekla jsem dřív, než něco stačil udělat," vysmrkala se. Beze slova jsem jí podala čisté oblečení.

6000 miles [h.g]Kde žijí příběhy. Začni objevovat