Ducandu-ma spre școală mă intalnesc cu cel mai bun prieten al meu Gabi ne salutam apoi mergem ca în fiecare dimineață spre școală.Defapt,ce dimineață este ora 11:30 și mie încă mi-e somn...Mă intreb ce o să fac la școală.În fine important este ca în drumul nostru spre școală Gabi începe să îmi povestească despre o dispariție în zona Străzii Prieteniei,era vorba despre un tip cu un canal de youtube destul de decent care explorează clădiri abandonate,fiecare explorare o filmează și o postează pe canalul lui.Încercând să scoată un episod bun din casa abandonată de la periferiferia orașului ar fi decis să intre și să cerceteze.A doua zi nu s-ar mai fi întors acasă iar apropiații lui ar fi raportat incidentul la poliție.După 4 zile de cercetări nu s-a găsit nimic,decât camera lui unde era o înregistrare cu el cum își începea episodul.Filmarea începe cu el,ca de obicei salutandu-si fanii apoi alte 10 minute de filmare după care intră intr-o cameră spune câteva cuvinte despre cameră aia admirandu-i frumusețea când să iasă din cameră se aude un zgomotul de ușă trantita și ecranul se face negru.Intr-un final înregistrarea se sfârșește cu vocea tipului care implora iertarea.Cei de la știri și localnicii au numit casa respectiva sub numele de :"Casă bântuită de la marginea Constanței".
-Gabi,serios,chiar stai să crezi tot ce zic ei?
-E ceva complet ieșit din comun!
-Casele abandonate sunt locurile preferate ale Boschetarilor.
-Și despre corpul și trepiedul disparute?
-E o casă veche,poate pur și simplu au căzut câțiva bolovani peste ei.
-Eu unul nu.....nu apuca să își termine propoziția deoarece fu întrerupt de copii din clasă.
Intram în clasă și suntem întâmpinati de toată clasă care....Ce să vezi?Vorbeau toți despre casa bântuită,eu le spun la toți să nu mai creadă în prostii insa,nimeni nu vroia să mă asculte,dintr-o dată Dumy spune:
-Auzi da ce tot contesti tu atata incidentul,inseamna ca ai tupeul să intri.
Dintr-o dată toți din clasă spun în grup:
-Da,chair așa.
-Ok,astăzi după școală vom merge și intram.
-Intri,noi așteptăm să nu mai ieși.
Intr-e timp am ajuns la casă.
-Uite,ai ajuns hai intră.Spuse Alex pe un ton de câștigător.
Fără a spune nimic pășesc în grădină casei.Acum,oricât de sceptic aa fii,tot mi-sa făcut puțin frică.Simțeam ca cu cât avansez înspre casă,curtea devenea din ce în ce mai neprimitiare și,puteam să jur ca am văzut o umbră neagră cum s-a ascuns după o statuie,însă acum intra-sem și nu mai avea rost să dau innapoi,chiar dacă mintea,sufletul și subconștientul îmi spuneau să renunț,eu m-am întors în potrivă lor și am continuat.Oricum nu mai aveam și altă alternativă.
CITEȘTI
Casa de la marginea Orasului ||IN CURS DE CORECTARE||
Horror"Auzeam la școală cum vorbeau copii despre o casă bântuită.Spuneau ca este acea casă părăginita și bătrână aflată la periferia orașului.Copii din școală noastră sunt ciudati,nu pot înțelege ca la periferie stau toți tâlhării și hoții și nu vroiau să...