A două zii cand mă trezesc încerc să mă gândesc câteva ore la enigmele care mi-leam ridicat cu o zii innainte,deși nu am găsit un raspuns concret mă duc să mănânc și din pricina plictiselii deschid dulapul și îmi iau din el un document SCP.Pe el scria mare:
Mașină Timpului
"Savanții și oamenii de știință de la SCP lucrează de zece ani la construirea unei mașini a timpului,din păcate aceasta este de unica folosință și extrem de prericuloasa,au fost luați în calcul factorii externi care pot influența demersul mașinăriei și sansesele sunt de aproape 20% reușită 50% moarte 30% blocarea între diferite lumii sau zone în acest gen.Această mașină v-a fii folosită doar în momentul în care lumea v-a fii dominată de o anomalie și nu ar mai exista altă scăpare.Noi speram să nu o flolofim vreodată și dacă tunul care v-a fii finalizat și apoi lansat peste câțiva ani nu v-a mai fii nevoie de ea.Este construit-a ca o armă secundară tunului deoarece credem ca până în momentul lansării anomaliile o vor lua razna"
Și,așa se-va întâmplă dacă nu este folosit-a mai repede.În poza arăta ca este expusă la un muzeu așa ca acolo voi merge și eu.După ce am ajuns.
Deșii am mers cu trenul fără bilet nimeni nu m-a prins.Am ajuns acolo exact la închidere și am asteptat miezul nopții pentru a inra.....Offff probabil părinții își fac griji pentru mine.....Nu este problemă,vor vedea ca tot eu voi salva lumea...Am încercat să nu stau pe ganduri,am spart geamul,am intat și am alergat cât de repede am putut către mașină deoarece alarmele o luaseră razna și nu vroiam să fiu prins de gardieni.Am alergat cât m-au ținut picioarele și când am ajus în față ei am dat dărâmat benzile care erau puse să țină vizitatorii la distanță și m-am așezat pe el.Arăta ca un scaun cu câteva butoane așa ca am apăsat pe o săgeată care ducea spre innapoi și în următoarea secundă eram.......pe o platformă ciudată și era în față mea un computer care mă punea să inserez dată,ora și cauza întoarcerii în timp după ce l-eam selectat mi-a spus ca nu pot călători dacă posed frici și m-a trimis în secundă doi intr-un orsel destul de ciudat.....Cred ca.....am dat greș și voi ramane aici pentru tot deauna.
CITEȘTI
Casa de la marginea Orasului ||IN CURS DE CORECTARE||
Horror"Auzeam la școală cum vorbeau copii despre o casă bântuită.Spuneau ca este acea casă părăginita și bătrână aflată la periferia orașului.Copii din școală noastră sunt ciudati,nu pot înțelege ca la periferie stau toți tâlhării și hoții și nu vroiau să...