Ce o fii cu acest ciudat...oricum,cred ca am fost cam dur cu el.La cum arata casa și eu cred ca as fii crezut ca este abandonata.În fine mă duc înspre cameră mea când un scaun zburând mă lovește și în același timp se sparge geamul.Pe geam intra acel copil cu încă unul venin pregătiți să "îmi dea o lecție"alergau spre mine iar eu pa ridic de jos și iau curiul,unul dintre ei mă prinde iar eu încerc să scap de el in timp ce celălalt îmi dădea picioare în spate.Păcat ca nu știau să se bata.Lecțiile de MMA și Autoapărare acum au început să își facă aparitia.Îl prind pe unul dintre ei și îi intorc mâna apoi ii întorc corpul inpingandu-l în celălalt tip și caznad amândoi.Cel care venise prima oară ia în mâna piciorul de la scaun și vine în viteză spre mine.Îl prind de "bâtă" și îi infing cuțitul în burtă apoi amândoi fugiră din casă mea.Sunt de câteva ore în lumea asta și deja am dujmani.Frumos așa ce e important e ca m-am aparat.Mă duc să îmi fac o baie.Dau drumul la apă și până se umple cadă apoi mă dezbrac și întru.Din cauza ca apa nu umpluse cadă am mai lăsat apa da curga eu inmuindu-ma în apă caldă.Între timp observ ca apă se face roșie,de fapt curgea sanga din robinet.Sar din cadă și mă duc spre use care nu se mai deschidea.Dintr-odata începe să se deschidă și chiuvetă dând și ea sânge pe țeavă.Mă uit câteva secunde în oglindă și observ ca plângeam cu sânge..Mă reped să iau un șervețel când văd ca nu dispăruse reflecția mea însângerata din oglindă.În urmatoarea secunda încep să sangerz grav,scoțând sânge din nas și din gură.Eram extrem de speriat și am început să transpir foarte tare.Habar nu aveam ce să fac părea ca sunt condamnat la moarte sigură când îmi vine o idee.Imi pun prosopul pe mine și cu o mâna smulg robinetul de la cadă facandu-mi o raga mare.Desigur acum bufnea sânge din prerete udandu-ma leoarcă. Sparg ușă cu noua rangă și fug cât de repede pot pe strada unde sunt întâmpinat de tipul pe care nu l-am ranit.Acesta,deșii puțin mai mult șocat imi pune un sac în cap îmi da un bolovan în cap și din pricina bolovanului leșin.
CITEȘTI
Casa de la marginea Orasului ||IN CURS DE CORECTARE||
Horror"Auzeam la școală cum vorbeau copii despre o casă bântuită.Spuneau ca este acea casă părăginita și bătrână aflată la periferia orașului.Copii din școală noastră sunt ciudati,nu pot înțelege ca la periferie stau toți tâlhării și hoții și nu vroiau să...