Imediat după ce am făcut aceste constatări apare și nelipsita umbră.
-Acum...văd ca ai înțeleses și tu câte ceva despre tine.... Despre faptul ca ai trăit în minciună....Interesant e ca nici odată nu te-ai întrebat de ce părinții tai sunt așa sceptitici sau poate ca te-ai prins ca te pot ucide în secunda următoare....Fi băiat deștept și nu face o gresala fatală,nu mi-te împotrivi...Poți duce o viață de copil normal dacă mi-dai pe părinți tai!După cum bine știi suntem pe optsprezece.Voi încerca să te tin în viață până la sfârșitul lunii dar....având în vederea ca ieri era cât pe aci' să mori...Mă îndoiesc ca vei supraviețuii până atunci.Acum te las în pace,gândește bine ori ei,ori tu.......Doar două variante.Spuse el după care disparu intr-un mod misterios.
Acum am mai multe nelămuriri ca până acum.De ce nu mi-au spus părinții ca fac parte din programul SCP,de ce Demonul îmi vrea neaaparat părinții,de ce mă torturează,de ce sunt șanse să mă ucidă dacă el are nevoie de mine în viata,de ce toate astea se întâmplă din ziua aia și mai ales de ce până la sfârșitul lunii.În timp ce încercam să găsesc răspuns la întrebări,se aude usa.Se pare ca ai mei s-au întors de la cumpărături.Era foarte târziu așa ca stăteam în pat când de odata intră mama la mine:
-Noapte bună!
-Mamă?
-Da?
-Ce stii despre programul SCP?
-Nu am auzit în viața mea.zise ea puțin impacientată.
-Am găsit niște ziare în care era mentionat numele tau.
-Uite,da sunt agent SCP dar nu putem vorbii aici deoarece suntem inconjurati de camere.
Apoi se lăsa liniștea peste încăpere.
Mă trezesc de dimineata și găsesc sub pernă un bilet de la mama.
"Uite,nu am putut să îți spunem deoarece puteam fii omorâți și de aceea ti-am lăsat acest bilet.Eu cu tatăl tău facem parte din SCP și suntem unii din cei mai buni agenți.Ne-am mutat în casă asta din cauza ca aici este înregistra-ta o frecvență paradoxala extraordinar de mare.Vom ține casă asta subt control până pe 30, la sfârșitul lunii când,v-a fii lansat tunul.Agenția noastră a proiectat un tun care oprește orice paradox periculos pentru o lume mai bună.Se spune ca aici sta unul din cei mai periculoși demoni și tocmai de asta ne-am mutat aici.Vrem să fim siguri ca nu se v-a întâmplă ceva care să oprească lansarea tunului.Mai sunt zece astfel de locuri în lume unde au fost trimiși alți agenți.As putea să îți spun mai multe dar nu pot deoarece pot fii ucisă.În biletul asta ti-am lăsat toate informațiile de care ai nevoie pentru rezolvarea următoarelor tale întrebări.Ține minte,ești special".
Sunt special......exact asta a spus și tipul ala.Nu mă omoară deoarece sunt special....Ce ar putea să fie cu mine?Ei se pare ca măcar am dat cărțile pe față și ca măcar acum sunt conștient de un sfert din lucrurile care mi-se întâmplă.
CITEȘTI
Casa de la marginea Orasului ||IN CURS DE CORECTARE||
Horror"Auzeam la școală cum vorbeau copii despre o casă bântuită.Spuneau ca este acea casă părăginita și bătrână aflată la periferia orașului.Copii din școală noastră sunt ciudati,nu pot înțelege ca la periferie stau toți tâlhării și hoții și nu vroiau să...