Mă trezesc intr-o casă unde patru băieți stăteau deasupra mea,iar cel pe care l-am tăiat zăcea pe un pat bandajat.Sincer îmi pare destul de rău ca l-am rănit dar,faptul este consumat.
-S-a trezit?spune unul dintre ei.
-Da,pare să aibă ochii deschisi!exclamă altul.
-Unde sunt?intreb eu speriat.
-Uite,suntem singurii oameni care locuim în orașul asta și fiecare dintre noi știe de ce este aici.Pe mine mă cheama Andrei iar ei sunt Vlad,Alex,Sebi și Andreas,iar....
Nu apuca să spună ceea ce vroia când eu îi întrerup:
-Eu sunt Stroe și, ce caut eu aici?
-Este sediul ordinului secret din lumea fricii.Toți am intrat aici din aceeași cauza.Cum tunul urma să fie lansat noi suntem copii protectorilor SCP,la fel cum părinții tai protejau o casă bântuită și ai nostrii protejau alte zone de acest gen.Din câte am fost atenționați dacă reusim să ne învingem fricile pe această dimensiune putem ieși.Această ar fii singura cale,iar noi am infintat ordin pentru a înlătura frică și fantomele sau anomaliile din acest oraș.
-Anomalii?
-Da,adică fenomene ciudate care nu sunt provocate de anumite spirite.Cei de la SCP numesc fantomele "Anomalii" pentru ca nu ar putea să le spună fantome ca orice copil.
-Ok,și de ce sunt eu aici?
-Aparent,ești singurul viețuitor al acestei dimensiuni care nu face parte din acest ordin.
-Daaaaaa,nu prea mă interesează!
-Nici pe noi nu prea ne-a interesat,insa e singura șansă să ieșim din lumea asta.
-Ok,înainte să plec as vrea să va intreb dacă voi ati plănuit toată scena cu sângele?
-Nu,nu știu despre ce vorbești dar,ori a fost o anomlaie,ori....
-Ori ce?
-Ori deja te vaneaza!
-Cine mai exact?
-O entitate cidata...
-A,frumos nu ar fii prima oară,acum pot face o baie la voi deoarece,baia mea......
-Mmmmmm da..
-O super!
-Cu o singură condiție.
-Care mai exact.
-Lasa-ne să folosim casa ta pe post de sediu al ordinului.
-Ok luați voi sufrageria mică.O baie mai târziu...
M-am îmbrăcat,am ieșit din baie și m-am dus spre casa mea fara ai baga în seama pe cei din ordin.
Mergând pe strada încep să se audă niste sunete ciudate.....O fii doar o anomalie.Se auzeau ca un fel de urlete de femeie și plansete.
Am încercat să fiu tare și să îmi continui drumul.Până la urma ajung acasă și când să deschid ușă se aude o voce ciudată care spune:
"Trimis la moarte sigură....."
CITEȘTI
Casa de la marginea Orasului ||IN CURS DE CORECTARE||
Horror"Auzeam la școală cum vorbeau copii despre o casă bântuită.Spuneau ca este acea casă părăginita și bătrână aflată la periferia orașului.Copii din școală noastră sunt ciudati,nu pot înțelege ca la periferie stau toți tâlhării și hoții și nu vroiau să...