Prológ

46 7 0
                                    


Ďaleko v horách STOP Teda nie až tak ďaleko STOP Teda vlastne áno, riadne ďaleko STOP Teda vo vesmíre STOP Začnem radšej odznova!

Príbeh, čo vám chcem porozprávať, sa vymyká vášmu chápaniu... Prestaň ich psychicky deptať... A ty ma prestaň komandovať! Tak tam nepíš kraviny, lebo ti to nikto nebude čítať! Ale veď je to pravda! Nemôžu to pochopiť, keď sú z iného vesmíru a ich morálka je... jednoducho prostá! Tak dosť!!! Začnem ja!

Tento príbeh sa síce odohráva v inej dimenzii, ale vaše chápanie by to malo zvládnuť... Pokiaľ im to dobre vysvetlíš! Tak to vysvetli... NIE! Nech ti to ani nenapadne! Teraz je rad na mne. OK, OK, už sa teším.

Kde som to skončil? Aha, už si spomínam... V tejto dimenzii je planéta podobná vášmu svetu. Je však rozdelená na štyri kmene. Každý kmeň má svoj názov, územie a kultúru. Prvý sa volá Fons, druhý Aestas, tretí Autumnus a štvrtý Hibernis.

Raz za sto rokov sa v každom z kmeňov narodí dieťa. Každé z týchto štyroch detí sa však narodí v inom ročnom období. Samozrejme, deti sa rodia každý deň, v každom ročnom období, každý mesiac v roku. Ale raz za sto rokov sa nájdu štyria rovesníci, ktorým je predurčené stať sa hrdinom a za svoj život urobiť niečo osožné pre svoj kmeň.

Tento rok bol výnimočný najmä tým, že bol práve ten stý.

Na jar, presne 15. marca sa v kmeni Fons narodilo dievča menom Caroline.

V lete, 23.júna v kmeni Aestos sa narodilo ďalšie dievča. Dali jej meno Ericca.

Na jeseň, 8. septembra prišla na svet v kmeni Autumnus Rebeka.

No a v kmeni Hibernis, v zime 30. decembra... Keď už nikto neveril, že sa stý rok naplní... TICHO! 30. decembra sa narodilo štvrté dievča. Volalo sa Sára.

Každé z týchto štyroch dievčat malo predurčené stať sa vodcom svojho kmeňa. A to bol ten problém. Tieto dievčatá boli úplne odlišné, no napriek tomu mali jednu vec spoločnú. Tajomstvo, ktoré bolo priveľmi riskantné vyzradiť.


Better let go than kill...Where stories live. Discover now