Gang stretáva barbie

24 5 4
                                    

Nancy už netrpezlivo očakávala kamarátku pri miske krupicovej kaše. Rebeka, tá si vždy vedela dať načas. Dostaví sa už vôbec dneska? pomyslela si hnedovlasá dievčina. Porozhliadla sa po miestnosti. Bola to dlhá jedáleň s dvoma veľkými stolmi – jedným pre dievčatá a druhým pre chlapcov. Zahľadela sa do jedného z okien, ktoré lemovali steny pred ňou aj za ňou. Vonku bolo sychravo.

„Dneska nechutí?" ozval sa spoza Nancy lišiacky hlások. Nancy sa trochu zľakla, ale nedala na sebe nič znať. Len naďalej hľadela do okna.

„Pamätáš si, keď nám ako osemročným nechutilo a na obede sme do zemiakovej kaše naliali čaj a zmiešali to, akoby nič?" bezvýrazne nadhodila Nancy. Rebeka si sadla vedľa kamarátky, zatiaľ čo ju neprestajne sledovala jasne zeleným pohľadom.

„Pamätám," zasvietili ryšavke oči, „zopakujeme?"

„Alebo keď si ma trafila buchtou, ktorá bola, mimochodom, moja?!" odignorovala Rebekin návrh a pomaly sa na ňu otočila.

„Vážne chceš mať tú kašu na hlave?" skákala pohľadom z Nancy na jej raňajky.

„Alebo vtedy, keď mi bolo v noci zle a ty si o tretej ráno začala vankúšovú bitku, aby si ma rozveselila?"

„Hej, pamätám. A ako to dopadlo?! Rozbili sme lampu, mne museli zašívať čelo a ty si mi ovracala papuče..." zasmiala sa Rebeka.

„Ach, kde sú tie staré dobré časy?!" povzdychla si Nancy, zatiaľ čo si Rebeka obzerala svoj pohár s minerálkou. Brunetka sa ani nezdala a už jej z tváre kvapkala voda. Nasrdene strelila pohľadom po Rebeke, ktorá zamyslene odkladala pohár.

„Ešte niečo ti chýba?"

„Áno! Tvoja smrť!!!" zavrčala Nancy. Ryšavka iba mykla plecami a po chvíli hľadenia pred seba vyprskla do smiechu.

„No dobre, hybaj sa prezliecť, pôjdeme do školy!" pobavene rozkázala mokrej kamarátke, ktorá zaťala päste a vstala. Bez žmurknutia prepaľovala spolužiačku a s hlasným „Pche!" odpochodovala.

O pár minút vyšli z veľkej budovy, nad ktorej vchodom bol trochu ošarpaný nápis „Detský domov". Ešte vyzdvihnúť chalanov a môžu sa ponáhľať na autobusovú zastávku!

O dve ulice ďalej si už chalani kopali loptu. Keď uvideli baby, kopli loptu smerom k nim.

„Beka, chytaj!" zakričal Denis. Rebeka sa rozbehla, loptu spracovala a kopla ju dozadu Nancy. Brunetka nestihla zareagovať a lopta sa gúľala ulicou dolu.

Nancy, dosť pozadu za loptou, sa rozbehla. No nebežala dlho. Zrazu prudko zabrzdila, hľadiac na modrookého blondiaka, ktorý loptu zastavil a lišiacky sa uškrnul smerom k nej. Tá ho zarazene sledovala, ako si loptu párkrát vykopol a následne ju chytil na nohu. V tom dobehla za kamarátkou ryšavka.

„Hej, Barbie, vrátiš nám tu loptu?" štekla Rebeka posmešne. Ale musíte uznať, že naozaj vyzerá ako barbie, teda... ehm... minimálne Ken.

„Počul som dobre? Barbie? Keď tú loptu chceš, tak si po ňu poď, cica!" arogantne si ju premeral.

„John, nepredvádzaj sa!" zavrčala tmavovláska, ktorá sa práve aj s nejakým ďalším chalanom vynorila spoza rohu a prevrátila veľkými hnedými očami.

„Kto sa tu predvádza? Len som ju vyzval, aby si išla po loptu... nebudem jej ju predsa nosiť ako dáka slúžka!" prehodil John sledujúc dievčinu, ktorá k nemu podišla, schmatla loptu a hodila ju naspäť dievčatám, ktoré to všetko sledovali so zdvihnutým obočím a založenými rukami.

„Ale Rosieee..." zatiahol John.

„No panebože!" pokrútila hlavou Rosie.

„Ouuu! Niekto tu je pod papučou!" začal sa smiať hnedovlasý chalan, ktorý prišiel s Rosie.

„Ehm, tak diky za loptu..." ozvala sa Rebeka s loptou v ruke a pobrala sa aj s Nancy za chalanmi.

„Počkajte! Neviete kde je tu škola?" zavolal za nimi hnedovlasý chalan.

„Si predstav, že vieme! A čistou náhodou tam práve ideme!" zakričal Denis.

„Fajn, tak máme spoločnú cestu!" zaškeril sa John.

„Super! Jeden gay, jedna ufrflaná a jedno... indivíduum... čo sa tvári ako... človek?" s meniacimi výrazmi komentovala Rebeka.

„Super, Beka! Sčítanie ľudu! Ideme?" uznanlivo ju potľapkal po pleci Denis.

„Počkaj! Ja som tá ufrflaná?!" zamračila sa Rosie.

„Hej," pritakala Rebeka a premerala si ju, „a čo chceš byť gay?"

„A ja som gay prečo?" nechápal John.

„Neboj sa Barbie, to raz pochopíš..." položila mu ruku na plece ryšavka, otočila sa a pobrala sa do školy.



Dúfam, že vás táto časť aspoň trošku pobavila, lebo nám bolo pri písaní veľmi veselo :D Viem, že mi to trvá, ale... čo už so mnou narobíte? :P Majte sa :)  

Better let go than kill...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora