Mortus pozeral na rad svojich periculov, pred ktorými stáli ich deti.
„Som rád, že ste prišli v takom hojnom počte. Takže... teraz vyberieme niektorých z vás, potom sa rozdelíte do štyroch skupín. Každá skupina pôjde do jedného z kmeňov. V každej skupine bude jeden hlavný, ktorý bude všetko organizovať, dohliadať a pravidelne ma kontaktovať o situácii. Skupinu budú tvoriť piati dospelí a dve až tri deti.
Všetky deti budú mať na starosti vytiahnuť informácie z tých dievčat. Samozrejme nie násilne, skôr manipulačne. Jedno dieťa bude v popredí a ostatné budú skôr sledovať, poprípade pomáhať. V takom prípade očakávam, že by sa situácia mohla poľahky zvrtnúť. Pochopte, nie každý vás môže a aj bude milovať...
Čo sa týka dospelých, jeden z nich, ako som už povedal, bude hlavný, ďalší sa vyberie do rodiny toho dievčaťa a bude hľadať niečo, čo by sme mohli využiť. Poprípade si niečo požičia bez povšimnutia... :D No a poslední dvaja sa vyberú do zvyšku kmeňa a budú zisťovať informácie celkovo o obyvateľstve. Niektorí sú naivnejší ako si myslíte... a TO treba využiť! Mimochodom, nemyslite si, že budete pracovať so svojou rodinou. Použijeme len tých, ktorí budú vyhovovať!" hovoril Mortus.
Všetci celú dobu napäto počúvali, niektorí chápavo pritakávali. Keď dokončil svoj prednes, spravilo sa čo povedal. Vybral najvhodnejších adeptov na túto dôležitú misiu a rozdelili sa do skupín.
V prvej skupine, ktorá navštívi kmeň Fons, pod vedením pericula Toola, sú dve deti – chlapec a dievča.
Do kmeňa Aestos zavítajú dve deti – taktiež chlapec a dievča, ktorých bude mať na starosti Smith.
V kmeni Autumnus sa ocitne Nelson a až tri deti – dvaja chalani a jedno dievča.
A poslednú skupinu, ktorá bude vyslaná do posledného kmeňa Hibernis, tvoria dvaja chlapci s Parkerom.
Hneď sa išli pobaliť a tesne po obede vyrazili. Cesta trvala každej skupine inak. Druhá skupina to mala len kúsok, takže na ceste strávila len deň, no štvrtá skupina to mala ďalej a tá cestovala až týždeň. Prvá a tretia to mali skoro rovnako, čiže okolo troch až štyroch dní. Každá skupina si v danom kmeni našli miesto, alebo skôr dom, v ktorom budú bývať. Nerobilo im to žiaden problém, keďže si vybrali opustené alebo staré priestory. Na mieste si rozdelili úlohy a všetko pomaly naberalo správny spád. Presne ako si to Mortus predstavoval. Spokojne ich pozoroval s pohodlia svojho dúpä. Každý pohyb, každý čin, či udalosť. Nič mu neuniklo. Konečne sa začala fáza, ktorú plánoval viac ako 30 rokov. Nielenže sa pomstí všetkým kmeňom za to, čo mu spravili, ale aj preberie vládu nad celým kmeňom... a to navždy!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Better let go than kill...
DiversosPríbeh štyroch dievčat, ktoré čoskoro zistia ukrutnú pravdu o svojich životoch, ktoré aj tak nebudú trvať dlho... Robím si srandu! Je to príbeh o štyroch dievčatách, ktoré zistia, že hranica medzi priateľstvom a rivalitou je veľmi tenká... (a veľká...