MEDYA: Arya
-Hadi ama küçük fare seni bekliyoruz
-Tamam geliyorum biraz zaman ver.
Hadi ama zaten istemeyerek geliyorum bir de acele mi edeceğim! Belki yavaş hareket edersem beni beklemekten bıkıp giderler diye düşünmüştüm ama sanırım fazla inatçılar
Aşağı indiğimde Pelin sıkıntıdan patlamak üzereymiş gibi bana bakıyordu gri saçları dudağındaki bordo ruj ve siyah piercingiyle kesinlikle muhteşemdi. Onun kadar olmasa da ben de fena sayılmazdım aslında,bembeyaz tenim siyah saçlarım ve siyah gözlerimle farklı bir görüntüm vardı ruha benzediğim bile söylenebilirdi
-Hadi ama Arya sabaha kadar seni bekleyemem konsere geç kalıyoruz
Pelinin sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım ve ayakkabılarımı alarak kapının önüne çıktım. Pelin görüntüsü ile metâlci bir kızı andırıyordu ama tam bir rap delisi olduğu söylenebilirdi ben ise pop dinlemekten hoşlanırım ama Pelin her zaman ki ısrarcılığı ile onunla gitmeye ikna etmeyi başarmıştı.
Ben yine düşüncelere dalmıştım ki barların olduğu yere gelmiştik bile,pek hoş bir ortam olduğu söylenemez her yerde suratı asık insanlar vardı ve duvarlara ağıza alınmayacak sözler yazılmıştı "hadi ama daha nezih bir ortam seçememişler mi!" diye söylenmeye başlamıştım ki Pelin dirseğini karnıma geçirdi. İlerledikçe kulağa farklı farklı müzik sesleri geliyordu en sonunda bir yerin önünde durduk Peline baktığımda hayranlıkla bakıyordu ve içeri girmek için sabırsızlandığı her halinden belliydi. Peline bakarak yürüyordum ki bir çarpmayla sarsıldım önümdeki çocuk asık bir suratla bana bakıyordu kafamı çevirince garip bir gülümseme ile "hey! çok yakışıklı olduğumun ve konuşmaya çalışmak için çarptığını fark ettim ama bu canımı acıttı" dedi ve yürümeye devam etti. Önce neye uğradığımı şaşırmış bir halde baka kaldım sonra olayın şokunu atlattığımda arkasından ucube diye bağırdım ama beni duyduğunu pek sanmıyordum. Peline baktığımda olanların farkında bile değil gibiydi oysa ben sinirden köpürüyordum ama onun bu halini de bozuntuya vermek istemediğim için sinirimi yatıştırdım ve içeri girdik. İçerideki duman insanı boğup öldürebilecek derecedeydi ve o alkol kokusu! Ben de sigara ve alkol kullanıyorum ama bu cidden mide bulandıracak şekildeydi. Aldırmamaya çalışarak sahneye odaklandım bi kaç adam sanırım mikrafonlarını ayarlamaya çalışıyordu. dur bir dakika! evet o da orda,az önce bana çarpan ucube! demek o da burda çalışıyormuş. yaklaşık yarım saat sonra konser başladı tam olarak konser havası da yoktu aslında içeride yaklaşık 100 veya 125 kişi vardı. Doğrusu herkes aynı anda sahnedeki adama eşlik edince kafamı toparlamak biraz zor oluyordu. etrafıma baktığımda o çocuğu gördüm. Aman Tanrım! Bana mı bakıyor o?! Baktığımı fark edince kafasını çevirdi ben de ne olduğunu anlamamış bir şekilde önüme döndüm ve şarkıyı dinlemeye devam ettim yani en azından sözleri anlamaya çalıştım diyebiliriz.
aradan 1 saat geçti ve kafam artık patlamak üzereydi Peline döndüğümde halinden gayet memnun duruyordu. Ama ben dayanamayacaktım Peline yaklaşıp "ben dışarı çıkıyorum bitince gelirsin' dedim ve kapıya yöneldim.
Sonunda biraz temiz hava! O cehenneme bir daha asla geri dönmeyeceğim diye söylenirken arkamdam bir ses "yerinde olsam düşüncelerimi kendime saklardım çünkü burası cehennemse sen de şeytanların ortasındasın' dedi biri.Döndüğümde onu gördüm sinirlenmiştim. "Sen beni mi takip ediyorsun?!" diye bağırmak için ağzımı açmıştım ki "kötü bir başlangıç yaptık biliyorum tanışmaya ne dersin?" dedi. O olanlardan sonra mı tabiki de hayır. onunla asla tanışmazdım. ben bunları düşünürken yanımıza Pelin geldi ve artık gidebileceğimizi söyledi ben ise o ucubeye "seninle tanışmak mı? Hayır teşekkürler." dedim ve cevap vermemesini dileyerek hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Tamam aslında fazlasıyla yakışıklıydı benim gibi bembeyaz bir teni ve simsiyah saçları vardı yanaklarında ise konuşurken bile belli olan minik gamzeleri.
-Demek birileri arkadaş edinmiş!
Pelinin sesiyle kendime geldim "Ne hayır o mu! onunla arkadaşlık edeceğime maymunlarla geçinirim daha iyi" diyerek kendimi savundum. Ve çok geçmeden eve gelmiştim Pelinle vedalaştıktan sonra eve girdim. Tahmin ettiğim gibi evde hala kimse yoktu. Hızlı adımlarla odama çıktım ve kendimi yatağa attım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE SİYAH
Teen Fiction-sen siyah değilsin o kaba bedenin içindeki ruh da kocaman bir beyazlık var Manas, sen sahte siyahsın. -sen hastasın Arya. -evet hastayım Manas iki türlüde hastayım ve sen beyazlığını kabul etmeden bu dünyadan gitmeyeceğim. -o zaman sonsuza kadar s...