"Mr. Ghost" Part 5

2K 307 8
                                    

လွည့္ပတ္ေနတဲ့ နာရီလက္တံေတြနဲ့အတူ
အခ်ိန္ကလည္း တစ္ေရြ့ေရြ့ကုန္ဆံုးေနတယ္...

အခ်စ္ ... အခ်စ္ ... က်ေနာ္ သူ့ကို ခ်စ္မိသြားျပီ ... သို့ေပမယ့္ က်ေနာ္တို့ ဘဝခ်င္းမတူဘူးေလ ... ဒီအခ်စ္ကို ဘယ္လိုေရွ့ဆက္ရပါ့မလဲ ... ...

ေျမႀကီးေပၚကိုင္းက်ေနတဲ့ ပန္းပြင့္ေလးေတြကို Sehun ေငးႀကည့္ေနမိတယ္ ...

" ~ လာခဲ့စမ္း!! ဘယ္ေျပးမွာလဲ ငါ့လက္က ေျပးလို့လြတ္မယ္ထင္လား !! "

ေျမႀကီးေပၚမွာ ေမွာက္ရက္တြားသြားေနရတဲ့ သူ့ဆီကို ဓားႀကီးတစ္လက္ကိုင္ကာ ရမက္မီးေတြေတာက္ေလာင္ေနတဲ့ ထိုလူႀကီးေျပးလာေနသည္!

... ဟင့္အင္း ~ က်ေနာ္ ဘဝကို ဒီလိုအဆံုးရွံဳးခံရေတာ့မွာလား ! ပေထြးျဖစ္တဲ့ ဒီလူႀကီးက သိပ္ေအာက္တန္းက်လြန္းတယ္ !
သူက အေမ့ရဲ့အခ်စ္ဦးပါတဲ့ ! က်ေနာ့္ မိဘေတြက လူႀကီးေတြေပးစားႀကလို့ ယူခဲ့ႀကတာ ... အေဖက အေမ့ကို အရမ္းခ်စ္ခဲ့တယ္ ... ဒါေပမယ့္ အေမ ...... အေဖဆံုးတာနဲ့ ဒီလူႀကီးကို ယူခဲ့တယ္! က်ေနာ့္အေဖခ်န္ခဲ့တဲ့ ပစၥည္းဥစၥာေတြကို မက္ေမာလို့ ဒီလူႀကီးကအေမ့ကိုယူခဲ့တာ! ...
... က်ေနာ့္ေရွ့မွာေတာင္ မေရွာင္ဘဲ ့ အျမင္မေတာ္တာေတြလုပ္ျပတယ္ ! အေမအိမ္မွာမရွိတဲ့အခ်ိန္ေတြဆို သူ့သားအရြယ္သာရွိတဲ့ က်ေနာ့္ကို ... ရိသဲ့သဲ့လုပ္တယ္! ... တစ္ခါတစ္ခါ အေမ့ကို စိတ္နာတယ္ ~~ က်ေနာ့္အတြက္ မေတြးေပးခဲ့ဘူး ...

... က်ေနာ့္အာရံုထဲစြဲထင္ေနတာက ..
အဲဒီေန့က မိုးရြာထားျပီးကာစ ...
မိုးေရေႀကာင့္ ျခံထဲက က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ ပန္းပြင့္ေလးေတြ ပိုမိုပြင့္လန္းေနခဲ့တယ္ ...
~ က်ေနာ္ ခ်စ္တဲ့ ပန္းပြင့္ေတြေရွ့မွာ ...
က်ေနာ္ ရက္စက္စြာအႏွိမ့္စက္ခံခဲ့ရတာ ......

"ေဟ့ !!! မင္း ငါ့ကို ရုန္းဦးမလား ? ဟမ္? sehunရာ လိမၼာလိုက္စမ္းပါ ... မင္း မနာေအာင္ ငါလုပ္ေပးမွာပါ ဟားး ဟားး .. "

တဏွာစိတ္ေတြျပည့္ေနတဲ့ သူ့စကားေတြက က်ေနာ့္နားထဲ သံရည္ပူေလာင္းေနသလိုပဲ ~

က်ေနာ္ လံုးဝအေလ်ွာ့မေပးဘူး ! ဒီလူႀကီးလက္က လြတ္ေအာင္ဆက္ေျပးဦးမွာပဲ ... မိုးရြာထားလို့ ေျမႀကီးေတြက ရြႊံ့ေတြျဖစ္ေနျပီ ... က်ေနာ့္တစ္ကိုယ္လံုးလည္း ရႊံ့လူးထားသလိုပါပဲ ~ ~

Mr. GhostWhere stories live. Discover now