x1

109 3 1
                                    


Chodzę do gimnazjum, jestem w ostatniej klasie trzecie,j ide po szkole wkońcu na zakupki ciesz sie bardzo uwielbiam je i tak że moje ciuszki ahhh, wracając do domu jakiś chłopak złapał mnie za ramie.... odwróciłam sie i spytałam "co jest?" był to wysoki chłopak o niebieskich oczach, pierwszy raz widziałam tak niebieskie oczy, miał on ciemne włoski chyba były farbowane z pasemkami blond pasowały mu te włoski i jeszcze te rumieńce na jego twarzy gdy odwróciłam głowe, a on sie tylko uśmiechnął głupio i mrugnął oczkiem podnaszając brwi do góry i odszedł tak bez słowa kiwnełam głową i też odeszłam, zbliżając sie do domu zawibrował mi telefon wyjełam go z keszeni i odczytałam wiadomośc w której było na pisane "znam cie" przestraszyłam sie troszke i jak jeszcze zobaczyłam że to jest numer prywatny dostałam gęsiej skórki nie wiedziałam od kogo ta wiadomość, w końcu doszłam do domu i cisnełam moją różową torbę w kąt w moim pokoju zamknęłam drzwi i położyłam sie na łóżku, wkładając słuchawki do uszu i włączjąc pierwszą lepszą piosenke. Czesto tak spędzałam popołudnia i znów telefon zawibrował z treścią wiadomości od numeru prywatnego "wyjrzyj przez okno" nie miałam najmniejszej ochoty przez nie patrzeć. Zaczął mnie brzuch boleć ze streseu znów sie bałam gdy w pewnej chwili któs zapukał w moje drzwi z rogu łóżka krzycze wejść weszedł ten mały śmierdziel mój brat Ethan. Mama mówiła że masz przyjść na dół bo chce z tobą porozmawiać no wiec zabrałam telefon wychodząc z pokoju i zagasiłam światło biorąc brata za rękę.




Zwykła...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz