Capitol 3 - Lorena

28 2 0
                                    


LORENA

"Take me down to the Paradise City where the grass..."

Offf...!!! Urăsc atunci când mă trezește telefonul din somn... Și cât o fi ceasul de n-a sunat alarma până acum?! Răspund fără să mă uit la id-ul apelantului... e o treabă mult prea grea să deschid ochii...

- Aloo...?!

- Lore?! Ești trează?! Vai, ce bine!!

Oh, Doamne, Ariela, jur că e un titirez plin de energie!! Ce-o vrea la ora asta?!

- Lore, ești acolo?!

- Da, Ari, zi... lasă tonul mai ușor, însă... M-ai trezit...

- Oh, scuze! Am crezut că ești deja în picioare... E 9, să știi...

- Da, iubito, dar ai uitat că e duminică azi?! A fost și ultimul weekend din lună...

- Da, scuze, scuze! Cu toată povestea de aseară, nu mai m-am gândit! Dar cu atât mai bine! N-am putut să dorm absolut deloc! M-am răsucit și zvârcolit și m-am gândit numai la Andrei și la Mara! N-am stare! Hai la Mara, te rog! Am nevoie de tine acolo!

Nu nu nu!! Asta nu mi se poate întâmpla tocmai mie...

- Ari, știi că te iubesc, dar nu merg; știi că unde e dramă nu e de mine! Mara e prietena ta, tu știi ce și cum să-i zici, nu e locul meu acolo!

- Lore, nu fii prostuță! Și tu ești prietena mea, ne știm de mult mai mult timp! Plus, o cunoști pe Mara, știi că e fată bună! Și azi am nevoie de sarcasmul tău! Nu știu în ce stare o să fie azi, aseară poate era încă în șoc, nu știu, dar n-a fost normală reacția ei! Eu sunt cu drăgălășitul, dar tu o să pui piciorul în prag cu câteva vorbe de duh de-ale tale! Trebuie să vii! N-ai niciun motiv să stai acasă! Nu-l ai nici pe David... Hai, te rog, te rog! O întâlnire între fete, cu un pic de dramă pe alături...!!! Teee roooggg!!

N-o să scap în veci de Ari dacă nu accept... Așa e, nu e nici David acasă... Mi-ar mai prinde bine o ieșire, mai ales după dezastrul de aseară... Cine știe când se va mai ivi o asemenea ocazie?! De mâine, totul va intra iar pe făgașul normal și voi fi din nou fata responsabilă... Dar... Vlad...?! Nu se poate... Nu... Nu vreau să-l văd! Mai ales acum...

- Ari, dar nu mai bine nu vin eu?! Între tine, Liliana și Vlad, Mara va fi pe mâine bune!

- Lili e plecată în Anglia, marți se întoarce! Și Vlad... Pff, ce să facem cu Vlad...?! Avem nevoie de girl power!

- Eh... ce să faceți cu Vlad?! Las-o pe Mara pe mâinile lui și va fi ca nouă, stai tu liniștită...

Știu că am fost ușor acidă, dar nu mă pot abține... nu atunci când e vorba de Vlad...

- Pe cuvânt dacă te înțeleg, Lore! De câte ori vreți să-ți mai repet că sunt doar prieteni buni?! N-a fost nimic între ei!

N-a fost, dar dacă situația dintre Mara și Andrei nu se va mai remedia, Vlad sigur va trece la atac... Se vede clar că o place, probabil o și iubește...

- Și eu nu înțeleg cum de toți sunteți atât de chiori!! Cred că ai fost și tu azi-noapte când Andrei i-a aruncat același lucru în față lui Vlad!! Te încăpățânezi aiurea!! Dar o să vezi tu...

- Bla bla bla! Știu de crush-ul tău micuț, Lore... poate ești un pic influențată... și vezi lucrurile distorsionate... Gândește-te că se cunosc de mici, o știe dinainte să fi fost cu Andrei... dacă ar fi fost să fie ceva, s-ar fi întâmplat deja... Andrei era nervos aseară că na... Vlad nu l-a susținut și a apărat-o pe Mara. Plus bătaia... era și băut... a aruncat și el niște vorbe aiurea!

Random Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum