"Medya'da Güneş var."
Yine, yeniden annem ve babam olmadan yeni bir güne merhaba . Ben Güneş anne ve babasını 1 yıl önce kaybetmiş güneş. Yine annem ve babamdan bana kalan bu evde yeni bir güne uyandım . Onlardan bana sadece bu ev , kardeşlerim ve içindeki hatıraları kaldı. Gerisi bomboş. Yaşım 19 üniversite oku.....
......
- Güneşşş hadi kızım kaç saattir seni bekliyoruz burda- "Tamam annee geliyorum" . Ah çok heyecanlıyım bugün üniversite sonuçları açıklanacak ve biz bunu direk okulumdan öğrenmek istiyoruz. Annem , babam , yağmur ve toprak aşağıda hepsi beni bekliyor. Onlar benden daha heyecanlılar :D. Bugün benim için özel bir gün , sonuçta geleceğim gideceğim üniversiteye bağlı. Bu yüzden bu gün kendime ayrı bir özendim bu sonucu öğrenirken güzel olmam gerekir . Böyle dediğime bakmayın böyle dedim diye abiye giycek halim yoktu sadece kendimi iyi hissetsem yeterdi . Bende üzerime iç kısmı pembeli üzeri dantelli gibi olan, kısa ama göbeğim gözükmeyen bir t-shirt altına ise beyaz kısa bir şort ve beyaz snickerslarımı giydim. Kahverengi Saçlarım omuzlarımın biraz altında onlarıda su dalgası yaptım ve hazırım. Bence olmuştum kendime göre tabi .
-" Geldiim ."- " Hele şükür abicim kaç saattir seni bekliyoruz ."
Bu arada bu toprak kendisi benim ikizim olur. Abi dediğine bakmayin sadece benden 1 dakika önce doğmuş. Zorla kendisine abi dedittirmeye çalışıyor. Ama bana işlemez tabiki ;D.
- " Off geldim toprak yaa bu benim için önemli bir gün birazcık beklesen ölmezsin . "
- " TOPRAK , TOPRAK HA KIZIM BEN SANA DEMEDİM Mİ BANA ABİ DİCEKSİN DİYE !! "
-" Bende sana demdim mi ben sana abi demem diye ."
-" Tamam yeter hadi düşün önüme başlamayın yine "
Bu da babam bakmayın böyle kızdığına aslında pamuk gibi kalbi vardır onun .
- "Abıla abıla "
Allah'ım tipe bak yaaa ellerini açmış abla abla diye çağırıyor bide başka hiçbişey söyliyemiyor abla dışında yerim ben bunu yerim . Bu da küçük kız kardeşim yağmur daha bir yaşında bile değil ama az kaldı . Benim aşkım olur kendisi.- " Gel aşkım gel " diyip kucağıma aldım uykusu gelmiş belli. Kucağıma alır almaz kollarını boynuma dolayıp başını omzuma koydu . Ona annemden çok ben bakardım vermezdim başkasına bana annemden bile daha çok alışmıştı.
-" Güneş galiba sonuçları merak etmiyosun galiba " dedi annemAnnem canım benim, tüm varlığım.
Sonunda evden çıktık . Arbaya bindik az sonra üniversite sonuçlarımı öğrenicez. Yaklaştık . Arkada toprak , ben ve kucağımda yağmur . Yağmur kucağımda uyuya kaldı bende onu kendimden ayırmadan kemerimi taktim . Toprakta takmıştı kemerini . Annem ve babamda takmıştı ama bizim kadar şanslı değillerdi gitme vakitleri gelmişti daha çok erkendi ama Allah onları yanına istemişti . Hep birlikte konuşarak gidiyorduk . Babam hariç . Kırmızı Işık yandı bekliyorduk . Sonra ardından sarı ve yeşil ışık yandı . İlerliyecektik , ilerliyecektik ama karşıdan babamın tarafından hakimiyetini kaybetmiş bir araba bize doğru gelmeye başladı . Babamın elinden bişey gelmiyordu çünkü araba çok hızlı geliyordu bişey yapamazdi direksiyonu yana kırsaydı başka bir arabaya çarpıcaktı . Sadece sizi seviyorum dedi ve annemle sarıldılar. Herkes ağlamaya başlamıştı . Yağmur uyanmıştı oda ağlıyordu sonra toprak yağmuru aramıza alarak bana sarıldı . Ve en son annemin sesli sesli dua edip en sonda sizi seviyorum kuzularım deyişi ve korna seslerini hatırlıyorum. Gerisi karanlık.
Ayıldığımda hastanedeydim. Direk annem nerde yağmur nerde ailem nerde diye bağırmaya başladım . Oradan bir hemşire ;
-" öncelikle sakin olun güneş hanım "
-"ne sakin olucam ya ailem nerde diyorum " bağırıyordum gözümden akan yaşlara aldırmadan .- " güneş hanım başınız.."
-" şaka , şaka dimi şaka de noluurr şaka dee . Nolurrrr"
- " güneş hanım sakin olun lütfen . Anneniz ve babanızı ne kadar uğraştıysak malesef kurtaramadık. "
-" Abim ,abim ve kardeşim nerde onlar nerde " hayla ağlıyordum hemde hıçkırarak. Kesilmiyordu kesilmicek gibi hissediyordum .
-" kardeşiniz yağmur da en ufak bir şey yok . Kendisi bebek bakım bölümünde onunla ilgileniyorlar merak etmeyin . Abiniz yoğun bakımda ama durumu iyiye gidiyor korkmayın."
-" yoğun bakım mı beni abime götür."
-" ama siz şuan kalkama.."
-"Beni abime götür dedim!"
-" peki " diyebildi sadece
Abimin yattığı yoğun bakımın önüne geldim bi elimde daha yeni doldurulmuş serum , kolumdan ise hemşire tutuyordu . Bacaklarım zor dayanıyordu . Abim , canım ,annemle babam gitti . Gelmicekler bir daha , göremicez . Bunlari söylerken hayla ağlıyordum ama sessiz hemde çok sadece hıçkırıklarım duyuluyordu. Kafamı cama yaşamıştım artık ayakta duramayacak duruma geldiğimde bayılmıştım. Beni saran o eller hemşire değildi sadece bunu hatırlıyorum.
-" .....güneş hadi kızım seni bekliyoruz z z z. "
-"tamam yeter düşün önümee e e e"-"anne ,baba " diye mırıldanıyordum .
Ve sonra Hayır diyerek uyandığımda kan ter içindeydim .
Yanımda hemşire yoktu ama kenarda arkası dışarıya, cama dönük biri vardı elinde serumuyla. Tam göremiyordum gözlerim terlemenin ve ağlamaktan şişmenin etkisiyle etrafı seçemiyordu.
-" ss-sen kimsin " dedim .
Kafasını yan olarak bana çevirdi ve sadece "Üzgünüm" diyip yüzüme bile bakmadan çıkıp gitti .
Hemen yanımdaki yardım düğmesine bastım . Bastığım gibi hemşire soluğu yanımda aldı.
-"Birşey mi oldu güneş hanım" dedi.
Biraz daha sakinleşmiştim ,mecburdum. Ama hayla gözümden yaşlar akıyordu , durmak bilmiyorlardı. Zorda olsun konuştum;-" abim nasıl "
-" abinizin durumu iyi normal odaya aldık" dediğinde biraz moralim düzelmişti . Ne kadar baygındım, hangi ara abimi normal odaya aldılar bilmiyorum . Neyse bunun bir önemi yok yeterki abim iyi olsun .
-" peki yağmur yağmur iyimi o nerde ?" Dedim.
-"o hayla bakım odasında ama biraz huzursuz ağlamaya başladı. Mama verdik ama yemedi."
-" onu bana getirirmisiniz, onun mamaya değil bana ihtiyacı var"dedim oda kafasını onaylar anlamında salladı ve çıktı. Bir dakika sonra kucağında yağmurumla girdi içeri gözlerini ovuşturuyordu o minik elleriyle, çok ağlamış belliydi gözlerinden haylada ağlıyordu. Kucağıma verdi onu. Kucağıma gelir gelmez. Sustu sonra iç çekmeye başladi bebek olmasına rağmen herşeyin farkındaydı.
-" şş " dedim sadece sonra bitkin düşen gözlerini yavaş yavaş kapayip uykuya dalmaya başladı. Hemşire gülümsedi ve tam çıkacakken ;
-" bir saniye ben uyandığımda yanımda biri vardı , erkek , kimdi o biliyor musunuz " dedim oda Hayır anlamında kafasını sallayıp dışarı çıktı . Ama birşeyler saklıyordu belliydi . Bunları düşündükten sonra yavaşça yağmurumun kokusunu içime çekerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZA
Dla nastolatkówKaza, Kaza, Kaza . Güneşin herşeyini kaybetmesinin sebebi o kazaydı. Artık yanlız kaldığını hissederken , o kazanın ona bir tarftan da herşeyini kazandırdığını bilmiyordu. Hiçbirşey bilmeden , hiçbirşey anlamadan kapıldı Arasın karanlığına. Peki h...