18.BÖLÜM "BENİ NEDEN BU KADAR ÖNEMSİYOR?"

30 5 1
                                    

ARAS'IN AĞZINDAN; (Güneşi eve getirdiği gün)

O evden kimse dışarı çıkmayacakmış mış .Demek o evden kimse dışarı çıkmıyor öyle mi . Hiç sanmıyorum.

Hızlıca arabaya bindikten sonra gaza kökledim. Şuan en cok merak ettiğim sey Utkunun o şerefsizi yakalayıp yakalayamadığıydı. Telefonu çıkartıp utkuyu aradım . Telefonu nefes nefese açtı.

-"Alo utku nerdesin , naptın ,bana o şerefsizi yakaladığını söyle."

-"Aras bey... Üzgünüm kaçırdık."

-"ALLAH KAHRETSİN!! Lan bir tane adam lan o kadar adam bir adamı nasıl kaçırdınız!!!"

-"Aras bey bizi aldattı. İçeride biri vardı belliydi evin etrafını sardık,ama başka bir adammış bizi oylamak için yapmış şerefsiz."

-"O adamı ne yapıp edip bulun Utku . O adam elimizde olmadığı her an Güneş tehlikede . Ve Güneşin kılına bir daha zarar gelirse hiçbirinizi gözüm görmez !"

-"Peki Aras bey."

Güneş hâlâ tehlikede. Onu yanlız bırakmamam lazım. O şerefsiz her an herseyi yapabilir. Derken telefonum tekrar çalmaya başladı utku olduğunu düşünerek bakmadan açtım.

-"Naber ARAS KESKİN." Duyduğum ses , bu o şerefsizdi.

-"Lan o...pu ço....ğu hele bi elime geçiriyim seni eziyet çektire çektire geberticem lan seni şerefsiz!!!"

-"Ooo Aras böyle kelimeleri sana yakıştırmadığımı Güneşciğimi misafir ettiğimde söylemiştim."

-"Laannn!! Bir daha Güneşin adını ağzına alırsan o dilini kesmekten büyük bir zevk duyucam."

-"Of hadi ama Aras, beni yakalayamıyacaksın bunu ikimizde biliyoruz." Diyip iğrenç bir kahkaha attı ve sonra devam etti

-"Ayrıca güneşciğimi cok az ağırlayabildim . Hizmette biraz eksik vardı sanırım , hemen kaçtı. Ona üzüldüğümü ve en kısa zamanda tekrar ağırlıyacağımı şimdilik sen ilet .Ha bu arada Onunla vakit geçirmek çok güzeldi."

-"Şerefsiz köpek, eğer bi elime geçiriyim seni . Korkaksın lan sen bana dokunmaya g....ün yemiyo dimi. Birazcık erkeksen ki hiç sanmıyorum Ne yapacaksan bana yap , Güneşten uzak dur lan!!!"

-"Neyse yiyip yemediğini Güneşle ikinci görüşmemde anlarsın artık. Ha bu arada ikinci ağırlamam birincisi gibi olmaz işimi bu sefer çabuk bitiricem haberin olsun" diyip telefonu kapattı.

Deliricem Allah kahretsin!! Ya Güneşe zarar verirse . Ben , ben buna dayanamam. Babamdan sonra ... bir daha bunu kaldıramam.
Hayır onlara bir zarar gelmiyecek , buna izin vermiyeceğim.

Toprak, onu ikna ettiğimde güneş zaten gelicektir. Neyse ki uzayla konuşmamızı kaydetmek aklıma geldi. Toprak bunu duyunca izin vericek . Eğer yine izin vermezse , bu sefer hicbirsey umrumda değil Güneş için herşeyi yaparım . Gerekirse zorla, başka çare yok güvenli olabileceği tek yer benim yanım...

...................................

Rahatlasam mı yoksa kaçmaya devam edip koşarak uzaklaşsam mı bilemedim. Karşımda ki arabanın içinde gördüğüm kişi Aras'tı.....

Ağzımdan fısıltıyla "Aras" kelimesi çıktığında Aras arabadan inmiş yanıma geliyordu. Hâlâ ağzım bir karış açık ona bakıyordum. Karşıma gelip dikildi. O bana , ben ona bakıyordum. Bir süre o şekilde kaldıktan sonra sessizliği bozan o oldu.

-"Güneş "

-"S-senin burada ne işin var?"

-"Hatırlarsan bende bu şirkette çalışıyorum. "

KAZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin