16.BÖLÜM "GÜNEŞ'İN GÜVENLİĞİ İÇİN "

38 4 1
                                    

Kaçtığımda yolda bacaklarımın artık beni taşımadığını ve gözlerimin yavaşça kapandığını hatırlıyorum sadece , gerisi karanlık. Gücüm tükenmişti artık. Bu olanlar , kaçırılmam , ve bunun sebebinin aras olması , ahh benim bunlarla ne ilgim var. Arası tanıyalı bir kaç gün oldu sadece ama bu başıma gelenler , kafamı çok karışıtırıyor. Uzay denen o adamın Arasla ilişkisi ne ? Ve benden ne istiyor?.....

Uyandığımda daha önceden anımsadığım bir odada buldum kendimi. Burası...... Evet evet hatırlıyorum bu dekorasyon , burası onun eviydi. Ben şuanda Aras' ın evindeydim. O mu bulmuştu beni .....

Arasla uzunca bir süre konuştuk pardon konuşmak sayılmazdı resmen kavga ettik. Bana güvenliğim için burada kalmam gerektiğini söylediğinde artık sabrımın ve sinirimin son noktasındaydım. Onun yüzünden ,onun düşmanı , hiç ama hiç anlayamadığım bir sebepten dolayı beni kaçırmıştı. Bütün bu olanlar çok normalmiş gibi , benim onunla onun evinde kendi güvenliğim için kalmamı istiyordu. Ya içmişti bu yüzden saçmalıyordu , yada benimle dalga geçiyordu . İkisinden biri olmalıydı. Başka bir ihtimal yoktu, olamazdı. Konuştuklarımızdan onun bu işten vazgeçmiyeceğini anladığımda daha fazla dayanamadım "Hiç birşey anladığın yok ! Yaa seni tanımıyorum , senin yüzünden kaçırılıyorum , ben neden onun yüzünden kaçırıldığım bir adamın evinde kalıyım ?" Dedim bütün sinirimi sesimle birlikte Arasa iletmiştim. Bağırmamla onu kendimden daha fazla sinirlendirmiş olmalıyım. Benden daha yüksek bir ses tonuyla "Çünkü.... dışarısı güvenli değil tamam mı ? Niye bu kadar uzatıyorsun. Buradan başka hiçbir yer senin için güvenli değil!! Bana güven. " dedi. Cümlenin başından sonuna kadar kükreyerek konuşmuştu ama son cümlesindeki ses tonu diğerlerine oranla oldukça düşüktü ve çok samimi geliyordu kulağa. Gerçekten ona güvenmemi mi istiyordu ? Çok mu önemliydi ona güvenmem.

Gözlerini birkaç kez kırpıştırdıktan sonra "Kardeşlerim?" diyebildim sadece .Onları da düşünmüş olmali ki "Onları da buraya getiricem ama biraz zamanı var sadece biraz bekle ." dedi oldukça sakin bir şekilde. "Ne kadar?" dedim bu sefer de " Şimdilik bu kadarını bilsen yeter !" Dedi herseyi yarim herseyi yarim , hiçbir zaman dogru dürüst cevap vermiyor sonra da bana sinirleniyor "Onları görmek istiyorum." dedim onlari çok özlemistim , ilk defa bu kadar ayri kalmistik birbirimizden " Peki . Yemeğini ye çıkalım." dedi yine itiraz istemeyen bir tonda . Epeyce bir suredir yemek yemedigim icin oldukca açtım , bu sefer itiraz etmedim ve sessizce yemegimi yedim .

Yemeğimi yedikten sonra yukarı Arasın odasına çıktık. Tam ağzımı açıp konuscaktim ki sus der gibi "Kimsenin değil hepsi temiz ve yeni . İstediğini giy aşağıda bekliyorum." Dedi ve aşağıya indi. Uzun bir süredir evde olmadigim için ve haliyle duş alamadigim için üstüm başım kir pas içindeydi. İdareten Üstüme en sade olanlardan kırmızı bir t-shirt ve altına da dar kesim bir kot pantolon giydim . Aşağı inip Arasın başına dikilip kalkmasını bekledim. Ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Dışarı çıkıp beni arabaya bindirdikten sonra evin dışındaki korumalara birşeyler söyledikten sonra o da arabaya bindi.

Yol boyunca hiç konuşmadık . Geldiğimizde kapıyı bir hışımla açıp arabadan indim. Arkamdan Arasta indi. Çoktan evin ziline basmıştım bile. Toprak, beni karşısında görmesinin ardından küçük çaplı bir şok geçirip , kucağındaki yağmurla birlikte bana sarıldı. O kadar özlemişim ki onları. Şokunu atlattıktan sonra bekledigimin cok aksi bir soru yöneltti kaşları çatık bir şekilde "Bu adam kim?".

Ben şimdi ne diyecektim Toprağa onun yüzünden kaçırıldığımı , eve de bu yüzden gelemedigim adam mi diyecektim.

Evet diyeceğim ,demeliyim .Arasın evinde kalma hatasini bir kere yaptim bir daha yapmam Toprak ona engel olabilir ,Herşeyi anlatacağım.

-"Abi içeride konuşalım mı?" Dedim kafasını salladı ardından ben girerken kulağıma "bu herifte mi gelicek" dedi gözlerimi kırpıp başımı salladım. Hep birlikte iceriye geçtikten sonra üstüme kendi kiyafetlerimi giymek icin odama çıktım üzerimi değiştirdikten sonra tekrar salona indiğimde Toprak Arasa ölümcül bakışlar atıyodu . Yanlarına gittim ve toprağın yanına oturdum.

Ne diceğimi nasıl basliyacagimi bilmiyordum bir süre sessiz kaldım.Hatta baya bir süre Toprak daha fazla dayanamadi ve "Güneş anlatıcak mısın artık" dediğinde konuşmaya başladım.

Toprak herşey işten kovulmamla başladı......

............

Evet işte olanlar bunlar . Arasla böyle tanıştık ve başıma bunlar geldi, dedigimde Toprak hem sinirli hem şaşkın bir şekilde bana ve Arasa bakiyodu.

"Bana bak Aras mısın nesin sen ve o düşmanların mıdır ne zıkkımdır kardeşimden hatta bizden uzak duracaksın anladın mı beni? hatta simdi burdan defol git ve bir daha ne güneşin ne de benim karşıma çıkma " dedi sinirle. Aras Toprağın çok aksine gayet sakin ve rahat bir şekilde Toprağı dinliyodu. Sonunda konuşmuştu "Bitti mi?" Dedi sakince Toprağa o da "evet ,hatta hala burda durman hata " diyip kapıyı işaret etti. O da ellerini kaldırıp "peki" dedi ve ben daha ne olduğunu anlayamadan beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Toprak hızlıca yerinden kalktı ve beni kendine çekip Arasın yakasına yapıştı.

-"Sen ne yaptığını sanıyorsun, sana az önce bir şeyler söylediğimi hatırlıyorum . BİZDEN UZAK DURACAKSIN" Aras hâlâ sakin tavrını koruyodu ve bu beni daha çok ürkütüyodu.

-"Güneşin güvenligi için ..." Dediğinde Toprak sözünü kesip; "Güneşin güvenligi icin ne he ne. Güneş burada güvende ve bu seni hiç ilgilendirmez. Şimdi daha fazla bela olmadan defol" dedi gercekten bunun sonu hic iyi gözükmüyor daha fazla uzarsa onlari ben bile ayıramam.

-"Bak Toprak Güneşin, hatta senin ve yağmurun güvenliği için benimle gelmeniz gerekiyor"

-"Sen ne laftan anlamaz herifsin lan bu evden hiç kimse bir yere gelmiyo bunu o kafana sok simdi daha fazla damarıma basmadan defol git" dedi ve Arası kapıya doğru ittirdi. Aras önce bana baktı daha sonra da sadece "Peki" diyip gitti. Bunlar Aras'lık hareketler değildi. Yine ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum . Evden çıkana kadar kırk takla attırtan adam şimdi hiçbir şey olmamış gibi sakince gitti. Tamam istediğim buydu Toprağın halledicegini biliyordum ama bu kadarını beklemiyodum. Bu gerçekten bir pes mi yoksa yine birşeyler mi planlıyor işte orasını ben bile kestiremiyorum.....

KAZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin