" Medya'da Aras var "
Sabah yağmurun sesiyle uyandım ağlıyordu acıkmıştı. Hemen ayağa kalkıp toprağı uyandırmadan yağmuru kucağıma alıp dışarı çıktım. Kucağıma alınca susmuştu şebek . Hemen kantine indim , bebek maması ve süt alıcaktım .
-" Bakar mısınız bebek maması ve süt var mı ?"
-" Yok abla sadece süt var "
Abla mı abla mı?. ~~Neyse, yağmur hayla anne sütü ile besleniyo. Hadi hazır süt aldım. Sade bir süt anne sütünün yerini tutmaz ki mamada almam lazım . Napıcam ben şimdi, burası neresi ? Hangi hastanedeyim? Yakında nerde market var hiç bir şey bilmiyorum ve yanımda sadece süt ve mamaya yetecek kadar para var .
-" İsterseniz ben sizi markete götürebilirim , buraları biliyorum ."
Dedi arkamdan bir ses . Arkamı dönmemle utku denen herifi görmem bir oldu .-" İstemez"
-"Bakın tamam benden nefret ediyosunuz biliyorum ama bu iyiliğimi küçük hanım için kabul edin lütfen. "
Haklıydı ondan nefret ediyorum . Ama yağmurum o aç ve benim başka şansım yok .
-" Haklısın senden nefret ediyorum . Ama yağmur için sadece yağmur için. Bizi markete kadar götürsen yeter hatta boşver yerini söylesende olur. "
-" Buralar biraz karışık. Ben sizi götürürsem daha iyi olur . "
Evet anlamında kafamı salladım.
-"Sanırım o taburcu olmuş . Dün ki kıyafetleride yok üzerinde. "Ben bunları kendi kendime mırıldanırken, Acayip lüks bir arabanın yanına geldik . Bu araba onunmuydu bize Çarpan araba olamazdı . Bu yepyeni bir araba belli .
-"Buyrun güneş hanım" diyip kapıyı açtı . Çok şaşırmıştım . Bu hali çok tuhaftı. Peki "hanım " , hanıma ne demeli . Hiçbir şey anlamadan o anın şokuyla bindim . Kucağıma yağmuru oturtup kemerimi taktım. Oda arabanın önünden dolaşıp şoför koltuğuna oturdu. Oda arabaya binince istemsizce ağlamaya başlamıştım. Kaza anı aklıma geldi . Ve kemerimi çıkarıp arabadan indim . Derin derin nefes almaya başladım . Az önce kucağıma alınca susan yağmur ben ağlayınca ağlamaya başlamıştı. Yerimde sallanarak yağmuru Susturmaya çalıştım . Karnı çok açtı susmuyordu. Utku arabadan inip yanıma geldi.
-"iyi misiniz güneş hanım ?"
-" Ben yürüyerek gidicem market nerede ?"
UTKU'DAN;
Ben utku . Aras bey benim patronum . Dünyaca zengin insanlardan birisidir Aras bey . Kendisi kaza olmadan önceki gece ,babasının katilinin oğlu olan uzay denilen adamı öldürmek için çok sıkı bir plan yapmıştı. (Uzayında babası ölmüştü ) Amacı sadece babasının intikamını almaktı . Aras bey sabah kalkar kalkmaz uzayın peşine düştü. Onu takip ediyordu . Sağ kolu olarakta ben hep yanındaydım .
Uygun yeri ve zamanı bekledi planı uygulamak için Aras bey .
Uzay denilen adam öğle vakitlerinde kendi şirketine girmişti . Oda dünyaca zenginlerden biri ama Aras bey kadar değil. Aras bey Uzayın şirketten çıkmasını bekledi ve bana gitmemi emretti . Sanırım planı uygulayacaktı bende ;
-" Aras bey isterseniz ben yapabilirim"
dedim. Aras bey benim için çok önemli bir insandı bir zamanlar bana sahip çıkmıştı. Onun için canımı bile verirdim . Oda biliyordu. Ama Hayır anlamında kafasını sallayıp :
-" Babam için bu işi ben yapıcam " dedi . Bende kafamı sallayıp yanından ayrıldım . Aras beyin planı kaza süsü vererek , uzayın direksiyon hakimiyetini kaybetmesini sağlayarak , kaza yapmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZA
Novela JuvenilKaza, Kaza, Kaza . Güneşin herşeyini kaybetmesinin sebebi o kazaydı. Artık yanlız kaldığını hissederken , o kazanın ona bir tarftan da herşeyini kazandırdığını bilmiyordu. Hiçbirşey bilmeden , hiçbirşey anlamadan kapıldı Arasın karanlığına. Peki h...