ABİMLE MAÇA

969 102 40
                                    

Her zaman gerçekleştirmek istediğim hayalime çok yaklaşmıştım. Abimle beraber maça gidecektik hemde derbi maçı. Maça 10 gün Kala abimin başının etini yemeye başladım "Abi saha kaloriferli mi?" dedim abim ani bir çıkış yaptı :yok artık didem ne kaloriferi istersen sahaya da paraşütle inelim "ne olabilir mi abi?" "kardescazim sen akıl dağıtılırken şemsiye mi tuttun " dedi ve ben herzamanki gibi Didem olarak abimin dalgalarını ciddiye almıştım.

Derken maç gününü hayal etmeye başlamıştım. Acaba futbolcuların yanına gidebilir miydim? ,acaba beni de sahaya çağırıp "gel iki el de sen oyna" derler miydi? diye düşündüm ki abim "dünyadan dideme burdamısın "pardon abi ya dalmışım maçı hayal ediyordum "dido altı üstü bi derbi maçına gideceğiz uzaya çıkmayacağız " dedi.

Akşam olmuştu ailecek oturduk film izliyorduk. Anneannem "kız torun gözlüklerimi gördün mü ?" dedi " evet Anneanne en son market poşetinin içindeydi".dedim annem her zamanki gibi atladı "kızım o ne biçim laf sus bakım aaa ayıp" ama anne ayıbın yolu kayıp "sen nerden öğreniyosun böyle lafları "kendi hayal gücüm tabi ki de " kes anneye cevap verme " ama anne sen sor.... demeye kalmadı terliği eline aldığı gibi beni tam kalbimden vurdu. hayranim anne terligine ne güzel anne eli değmiş gibi.Tabi söz konusu ben olunca abim hemen olaya dalar. Ama ne dalma beni savunmak için değil ha tam tersi ara karıştırmak için Abimm " anne bu kızın çoook terbiyesiz olmuş büyükleriyle nasıl konuşacağını bilmiyor " ya abi ateşe Körükle gitmesene Neyse ya ben kaçar sizle uğraşamıycam" kardeşim nereye gidiyorsun daha karpuz kesecektik "hı çok komik ya saol dedim ve odama doğru yöneldim.


BANA MİZAH ANLATSANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin