Yaz kızım Türk Klasikleri,
*Geçen gün banyoya girdim. Şampuan bitmiş. En iyisi bir Türk olarak, dışarı çıkıp , markete gidip şampuan almak yerine (ohoooo uzun iş ) şampuan kutusunun içine su katıp kullanmak . Sizce yaptım mı? tabi ki de yaptım.
*Sonracıma en sevdiğim program başlıyordu. Kumandayı sakladığım yerden yastığın arkasından alıp tv yi açtım. Aman tanrım Didim ! Programın başlayalı yarım saat olmuş. Düğmeye basıyorum kumanda çalışmıyor . Sanırım pil bitmiş. Şimdi markete git pil al gel (ohoooo uzun iş ) en iyisi pili ısırmak. Sizce yaptım mı? tabi ki de yaptım.
*Pazartesi günü alışverişe gitmiştim.
Eve anahtarımla girdim. İçeriye selam vereyim de öyle odama geçeyim :_Selam familyam
_Kızım geldin mi? (Ya ama sizde de böyle değil mi? )
_Yok anne daha yoldayım. Bak burası da otobüs.
_Bak terliği kafana fırlatacam ha. Biraz ciddi ol.
_Anneciğim, Didem (yani ben ) olmanın 12. Bölümünün 14. Maddesi fazla ciddi olmamak espiritoels olmak I am Thé best alayınıza rest noktaaa.
*Bugün evde temizlik vardı.
Annem:
_Kızım camsil i versene.Camsil verilir , cam silinir "hıııııhh ayna gibi oldu " ayna silinir "hıııııhh cam gibi oldu " denilir. Bu döngüyü bende çözemedim.
* Antalya da ki Teyzem aramışti. Telefonu kapatırken anneme " hadi canım ben kapatıyorum yeğenlerime selam söyle" annem "tamam canım onların da sana selamı var ".
Yani boşu boşuna günah point kazanıyor. Ben selam felan söylemedim bu döngüyü de çözemedim.
*Akşam dizi izliyorduk. Ekran aniden karıncalanmaya başladı. Abim '' Açılın ben doktorum'' bende abim napacak acaba diye izliyorum. Televiyona bir sağdan bir soldan iki tane yapıştırdı. ''evet işlem tamam, geçmiş olsun.''
*Misafir evden giderken vedalaşamayız, ve sohbetin ikinci yarısı kapının önünde devam eder.
* Mesela gaz kaçağını çakmakla kontrol etmek.
*Kıyafet almak için alışverişe gittiğinde "kızım bir beden büyük alalım, seneye de giyersin" demek.
*Yeri kazan iş makinalarını pür dikkat izlemek. '' Gel mehmet gel sende izle''
*Dergi veye gazetelerde ki resimlere bıyık çizmek
*Birine herhangi birşey için hediye olarak borcam götürmek.
Sizde böyle misiniz?
Lütfen voteler misiniz? bölümleri kısa ve öz yazmaya çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MİZAH ANLATSANA
HumorBu kitabı okurken kendinizden geçip 5-10 sayfa okuyup çıkmaya niyetlenirken kendinizi sayfaların sonunda bulabilirsiniz. Dikkat! mizahıma dalıp günlük işlerinizi aksatabilirsiniz. Sayfaları okurken koltuktan aşağıya düşmemeye kahkaha atmamaya dikka...