SCHOOL TİME

112 20 11
                                    

Bu gün o gün. Yani okulların açıldığı günü anlatıcam. Normal olarak sınıfa gittim.
Cam kenarında arkadan üçüncü sıraya sakince oturmaya bekliyordum. Bende saçmalıyorum bizim sınıf ve sakinlik hiç inandırıcı değil.

Sınıf gruplara ayrılmış. "Yaz tatili boyunca evde oturanlar, ders çalışanlar (ne dersi ya tatildeyiz) , güneşte yananlar, göbek atanlar, birde ben". Sohbetlere başladık. İlk Söz hakkını Selin bana soru sorarak başlattı :
_Didem okulun son günü ne giymeyi düşünüyorsun?

_Hımmm çok güzel bir soru canım. Ay Okulun bitmesine 9 ay var. Ve ben daha hiçbirşey bulamadım inanabiliyor musun (dalga geçiyorum)

_Boşver kanka bulursun. Ama biraz zor.

_Ciddi misin bulabilirmiyim(!) Kızım sen manyakmısın? Seni dört kere havaya attılar da üç kere mi tuttular. Neyin kafasını yaşıyorsun. Mars tan sipariş etmiycez . Buluruz birşey daha 9 ay var son güne , bugün okulun ilk günü daha.

_Ay çok güldüm bahçeye diktiler .Herşeyle dalga geç didem. Ben bu yıl okulun fame si olmayı düşünüyorum.

_Selin ben de çok baydım biraz bayan olmam gerek. Bu söylediğinle ben dalga geçmem sörf yaparım.

Arkadaşlar inşallah yukarıda ki espirileri fark etmişsinizdir.

Bizim Ela 'da söz aldı:
_Didem Mars tan siparis etmiycez dedin de Mars ta su bulunmuş.

Sınıfın hem uçanı hem kaçanı olan murat: yok ya biz bir kere dünyanın suyuna alışmışız içemem ben Mars suyu felan

_Dikkat dikkat Anons geçiyorum !!!! birisi alsın şunları yanımdan. Hayattan soğuttunuz lan. Yeterrrrrrr diye haykırdım .

Okulun zaten ilk günü İnkılap hocamız gelmiş 55-60 yaşlarında 160 cm boylarında kendisi.

Hoca: Açın defterleri yazı yazacağız.

Phen : Ya hocam bugün okulun ilk günü yazı yazmasak ne yazısı.

Hoca: Ne ne diyosun evladım sen duymadım tekrar söyle (tabi bağırıyor)

Phen: Ya hocam başlık neydi onu sormuştum da.

Elif: hocam bende bir soru sorabilir miyim?

Hoca: dinliyorum.

Elif: hocam Ankara nın bağları kovalent bağ mı iyonik bağ mı?

Hoca: birincisi ders İnkılap, ikincisi cevap ayakkabı bağı, şimdi yerine oturabilirsin.

Şeyma: hocam ben de bir soru sorabilir miyim?

Hoca : tabi

Şeyma: bu aralar alfabe neden 28 harf ?

Hoca: ??????????

Şeyma: çünkü e- okul daaaaaaa

Phen: Şeyma senle kardeş olsam genlerime küserdim o kadar yani.

Ya ufff hiyyyyyy yaaaaaaa uff ya

EĞER GERÇEKTEN BEĞENDİYSENİZ VOTELERMİSİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

BANA MİZAH ANLATSANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin