Yine biz yine mizah

116 14 2
                                    

Evet sayın seyirciler, halktan malktan haber bülteni Saygılarla sunar.
Bugün güzel ülkem, canım ülkemden yepyeni karelerle devam ediyoruz. Bugün çok değişik ,depdeğişik bir haberle bültene giriş yapıyoruz. Şimdi muhabir mehmet' e bağlanıyoruz işte o kare:

Muhabir: merhabalar, bir abi kardeş girdiği market dükkanında pardon yanlış söyledim girdiği markette olay çıkardı.....

Didem: Hangi kameraya el sallıyoruz? muhabirci abi muhabirci abi lafınızı balla kesiyorum ama olay çıkarmadık biz artı, işte o kare dediniz kare değil ben evde hep izliyom dikdörtgen oluyo yayın....

Muhabir: hanımefendi izin verirseniz haberi ben sunuyorum. Nerde kalmıştık Hımmm mm evet olay çıkardılar. Adı lazım değil ama baş harfi D olan bir kız girdiği markette 4,99 TL değerinde alış veriş yapıp nakit 5 Tl uzatmıştır. Üstü kalsın diye seslenince market sahibi:

_komik mi evladım ergen ergen geliyorsunuz buraya komik mi?

Abi: beyefendi beyefendi altı üstü komik bi şaka hem şaka da sayılmaz belki çocuğun matematiği iyi değil.

Didem: tamam gençler uzatmayın.

Derken sayın seyirciler, market sahibi elinde kürekle iki kardeşi kovalamaya başlamış.

Didem koştuğu yerde: amca bey müessesenize verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı Özür dileriz.

Abi: lan Özür dileyeceksen beni niye gaza getiriyorsun.

İşte böyle sevgili seyirciler, bugünlük bizden bu kadar iyi akşamlar.

Eyvahhhh bu olanları evde annem, babam ,ninem, komşular izlemiş. Asıl maraton şimdi başlıyacak.
Eve geliyoruz. "Tık tık tık" kim o? "Phen"

Annem: sağ baştan hizza alarak içeriye girin.

Biz: peki Anneciğim.

İçeriye annemin deyişiyle sağ baştan hizza alarak ve başımız yere eğerek içeri girdik.

Babam: çocuklar napıyosunuz siz?

_ hiç ya babacığım sen napıyosun?

Babam: ben ciddiyim gülmüyorum. Siz iyice manyadınız. Sizi ekmeğe gönderiyoruz 5 dk lık yola. Anneniz merak ediyor "Ay bu çocuklar neden geç kaldı , nerde kaldı" diye, ama camdan bakmaya gerek yok neden?

Çünkü çocuklar televizyona çıkmış burdan napıyosunuz ne yapmıyorsunuz izliyoruz. Ben size hep gözümüzün önünden ayrılmayın diyorum da bu kadar da değil canım. Tamam şimdi odanıza gidebilirsiniz.

"Ya daha yeni fark ettim de bizim evin halısı pek güzelmiş, çok güzel desenler varmış."

Abim: Ya bir sus be didem amma konuştun şu durumda hala bizi trollüyosün ya inanmıyorum sana.

Didem: ne yani kaplumbağa gibi kabuğumuzun içine mi girelim?

Ertesi gün televizyonda güzel çıkmış mıyım? Daha şişman mi çıkmışım? diye bir bakmayı düşünmedim değil.

Evet videoyu izliyorum. Bir elimde çekirdek kendi kendimin dedikodusunu yapıyorum.

Ayyyy görüyor musun kız? Televizyona çıkanlar doğru söylüyormuş insan biraz daha kilolu duruyo. Hıhhhh işte böyle abi iyi laf söylemişsin. İyi ettim de şu kare olmadığını dikdörtgen göründüğünü söyledim.

Neyse abim felan yine bu haberleri görüpte sinirlenmesin kapatayım.

Votelemeyi unutmayınız!!!!!!! :):):):)



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA MİZAH ANLATSANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin