Bugün Selin'le (kankam olur kendisi) çarşıya gidip biraz alışveriş yapmayı düşündüm. Phen:
_alo gız Selin çabuk üstünü giy bize gel çarşıya gidiyoruz. Evde oturmaktan yakında Naciye gibi olacam.
_yaaa ama bugün.......
_Alo Selin tünele giriyorum sesin gelmiyo ne? Ne diyosun? Neyse ben seni beklerim sakın gelmemezlik yapma.
İşi olduğunu anlayınca hemen lafı nasıl çevirdim ama. Sonracıma ben gidelim dedim ama daha mother den izin almadım hadi hayırlısı. Yine phen :
_ Canım annem sen bugün bi güzellesmişsin
_Ne istiyosun kızım söyle.
İçimden düşündüm de annem ya çok açık sözlü ya da beni çohhh iyi tanıyor.
_Eee anne bugün Selin le çarşıya gidebilirmiyiz( bindik bir alamet gidiyoz kıyamete amaninnn).
_Ay kızım bunu bana sormana bile gerek yok. Tabiki de gidemessin.
_Oley! Ama bir dakika gidemessin mi dedin? Ya ama anne sağ gösterip sol vuruyorsun. 1 hafta boyunca tüm bulaşıkları ben yıkarım. Evi ben temizlerim. Yerleri süpürürüm noooolurrrrr.
_Tamam ama bu sözlerini unutmuycam ona göre.Hemen üstümü giydim. Saçlarımı kıvırttım. Ve Selin geldi. Koyulduk yola. İstikamet çarşı.
Çarşıya adım attığımda kucaklayasım geldi. Ay ne kıyafetler ne ayakkabılar ne bereler
_gızzz Selin şu vitrindeki elbise ne kadar acaba yürü soralım.Dükkana girdik. Ve yetkili birine:
_Bakarmısınız? Şu elbisenin fiyatını öğrenebilir miyiz acaba?
_Tabi ki de efenim bi saniye rica etsem.
_tabi tabi.Sanki zeka sorusu sorduk " bi sn rica etsem" diyo ya.
_Efendim bu gördüğünüz şahane elbise tam tamına sadece ve sadece...
_Tamam amca sadede gel biz Hatice ye değil neticeye bakıyoruz.
_Hımm neyse fiyatı 500 tl.Adam cümle nin sonuna nokta koyar koymaz o ortamdan uzaklaştık. O fiyata ben 2 kombin yapar bu tarz benim e giderim.
Ağır adımlarla ilerlerken karşımıza sarı saçlı mavi gözlü uzun boylu fotoğraf makineli bir turist çıktı.
_Hello ! Where is The Sultanahmet ?
_Hello hello şimdi Sultanahmet i sordun demi sen
_yes yes Sultanahmet.
_Şimdi go go go rigt 1 km , go go go left 1 kilometre ok?
_Yes, thank you very much.
_Ne demek canım ya lafı mı olur.
What ?
_Diyorum ki rica ederim,bişey değil.
_What?
_hımmm dur bi düşüneyim. you are welcome demek istemiştin dayı anladın mı ? ohey mi?
_okey okey..........
Vote sayıları çok gelirse devamı hemen gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MİZAH ANLATSANA
HumorBu kitabı okurken kendinizden geçip 5-10 sayfa okuyup çıkmaya niyetlenirken kendinizi sayfaların sonunda bulabilirsiniz. Dikkat! mizahıma dalıp günlük işlerinizi aksatabilirsiniz. Sayfaları okurken koltuktan aşağıya düşmemeye kahkaha atmamaya dikka...