Ruchy oporu:
Oprócz kilku-osobowych grup funkcjonuje jedna, ale za to licząca ok. 30 osób - grupa Powstańców. To ona odpowiada za wszystkie napady i próby unicestwienia S&P. Można spotkać tam każdego, od młodych kobiet po starszych wiekiem mężczyzn. Oczywiście wszyscy są wyszkoleni pod kątem pracy jaką wykonują. Jedni zdobywają pożywienie, inni informacje, a jeszcze nastepni wywołują ataki. Wyjątkowo dobrze działają jak na tak dużą grupę.Samotnicy:
Jest ich pięciu wliczając w to mnie. Opisze wam to co wiem o pozostalych.:
1) Klaus von Reinherz - pochodzący z Europy, wywodzący się z rodu krzyżackiego, hrabia mający 22 lata i kochający miecze oraz szermierkę, najczęściej można go spotkać w zachodniej części Londynu, zajmuje się wkurzaniem tamtejszych straznikow i szpiegów, atakując ich i wybijając w bardzo krótkim czasie, od tamtego czasu zaczęto specjalnie szkolić pracowników pod kątem władania mieczem, aby przeżyli przynajmniej te kilka minut do przybycia wsparcia.
2) Rozalia, zwana też "Cukierkową Księżniczką" - ma ciekawy zwyczaj kradzenia wszystkich zapasów ciastek i cukierków ze sklepów południowej części, ma ok. 26 lat, uwielbia robić kawały (niewybredne nawiasem mówiąc), jej bronią są wszelakie trucizny, zajmuje się też wyrobem lekarstw.
3) Liliana Urbańska - matka polka, ojciec rosjanin, zajmuje wschodnią część Londynu, posluguje się łukiem i strzałami, skutecznie zajmując się tamtejszymi pracownikami, słynie z niepospolitej urody.
4) ??? - nie mam pojęcia kim on jest, zajmuje północną część nazywaną "cmentarzem", nosi długi, czarny płaszcz, najczęściej opętuje kruki, by zabiły jego wrogów, jednak kiedy dochodzi do zwarcia używa dwóch, cienkich mieczy.
CZYTASZ
Lifeline
Science-FictionW świecie, w którym nie ma już uczuć, niektórzy nie maja łatwego życia. Jednak są tacy, którzy sobie radzą. Czy uda im się zmienić świat? A może tylko pogorszą sprawę?