- פרק כפול, קרדיט לאנימציה לאהובתי ♥ dvoranagosa -
אז כן, אפשר לומר שבהיתי בתקרה במשך כמה שעות טובות, במקום להיות "ילדה טובה" ולסדר את כל הדברים שפרקתי בחדר. טוב, אתם לא יכולים להאשים אותי בזה. תנסו אתם לעבור סתם ככה באמצע התיכון, באמצע החיים, ליבשת אחרת, בלי שום דבר מוכר שמכיר אתכם. באמת שלי אישית זה לא קל. ניסיתי להתעודד והלכתי להכין לעצמי קצת פנקייקס.
אחר כך לבשתי את המעיל שלי ויצאתי לטייל קצת ברחובות הקרובים לביתי, לבד, בשקט שלי, עם המחשבות שלי, בלי שאף אחד יפריע לי. אפילו לא לקחתי טלפון, כי אני לא מעוניינת בחפירות של ההורים שלי, לפחות לא עכשיו. רוב הזמן לא הסתכלתי על הנוף, הייתי עסוקה בלבעוט באבנים שעל המדרכה, ולהסתכל על המשבצות הצבעוניות עליה
"הי, אממ את חדשה כאן?"
שמעתי קול מעבר גבי. נבהלתי כל כך. בהתחלה לא הייתי בטוחה שפנו אליי, אבל בכל מקרה הסתובבתי בלחץ. ברגע שראיתי מי עומד מולי, עיניי נפתחו לרווחה וכתפיי נפלו מרוב הלם. כמעט קפאתי במקום, כי ראיתי את פאקינג ליאם פיין! עמדתי להתעלף מאושר ולא ידעתי איך להגיב לו ומה לומר. אני דיירקשנית גאה אם לא ידעתם, ובחיים לא יצא לי ללכת להופעה שלהם ובטח שלא לפגוש אותם, אבל מה שכן, יש לי את כל הדברים שרק אפשר לחלום עליהם, יש לי גם דברים שרק לי יש ולא ניתן להשיג בשום מקום אחר. לא היו מילים בפי, לא ידעתי מה להגיד. אני חושבת שאפילו החסרתי פעימה. ליאם ציחקק כי הוא ראה איך גופי מגיב אליו. האמת שהוא היה די מובך, אבל הוא רגיל זה בטוח והוא הביט עליי מסנוורת ממנו.
"הכול בסדר, בייב?" אמר וחייך את החיוך המהפנט שלו
ציחקקתי ועניתי לו: "כן, הכול מצויין, אני פשוט לא רגילה לראות את חלום חיי מול עיניי".
ליאם הסמיק וחיבק אותי ישר. זה גרם לי להתנשם בכבדות ואפילו להזיל כמה דמעות. רציתי להתעלף באותו הרגע בזרועותיו. הוא ניגב את דמעותיי וחייך אליי. הסמקתי וחייכתי אליו חיוך קטן
"אז.. אותי את בטח מכירה. איך קוראים לך?"
"נעים מאוד, אני לוסי" לחצתי את ידו והוא נישק את ידי וציחקקתי
"אז את חדשה פה נכון?"
"האמת שכן"
"מתי עברת לפה?"
"לפני חצי יום בערך" עניתי וחייכתי
"אה את ממש ממש ממש חדשה"
"עלית עליי" עניתי וצחקנו
"זה ממש מוזר שאין פה צלמים, מעריצים, כלום, איך יכול להיות דבר כזה?"
"למה את חושבת שאני תמיד מסתובב עם כובע של סוודר על הראש ושם משקפי שמש שחורים כמו שיש לי עכשיו?"
YOU ARE READING
Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ Hebrew
Fanfiction* קרדיט ענקי לכריכה למוכשרת @SecretsPrincess * * הדמות הראשית היא לא לוסי הייל, היא רק מופיעה בכריכה * * אני לא בעלת התמונות שאני מוסיפה בראשי הפרקים * * פרקים לא מתוכננים מראש- אני כותבת ומעלה * "I know you want it, babe" ז'אנר הסיפור: כחול, אימה...