פרק 3 ~ חבר טוב ויקר

3.9K 117 267
                                    

- פרק מחומש -

בערב נשמעה דפיקה בדלת הבית שלי. בדיוק בשעה 20:00. צרחתי והוריי הביטו אליי בחיוך בעודי רצה אל עינית הדלת. הבטתי דרך העינית, בעוד פעימות הלב שלי נהיות חזקות יותר, וראיתי דבר יפה ביותר. כמובן שליאם היה מאחורי הדלת והוא היה כל כך חתיך, הוא התלבש עם חליפה והחזיק פרחים ביד. איזה מזל יש לי וואו אני פשוט לא מאמינה, באמת. ישר פתחתי לו את הדלת

"ערב טוב בייב" אמר והגיש לי את הפרחים

"ערב טוב ילד חתיך" לקחתי את הפרחים, חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה על הלחי

"שניכנס?" שאלתי

"אחרייך"

חייכתי אליו ונכנסנו לביתי. הלכנו אל הסלון "אני רוצה שתכיר את ההורים שלי, ז'אנה וראיין"

"נעים מאוד, אני ליאם" אמר ולחץ את ידיהם

"נעים מאוד, איזה מקסים אתה שהבאת לה פרחים"

"העונג כולו שלי" אמר וחייך

"שנשב לאכול?" הציע אבי

"ברור, אני גוועת" אמרתי, מביטה לליאם בעיניים ושנינו מצחקקים

התיישבנו כולנו מסביב לשולחן, ישבתי ליד ליאם, כמובן, וההורים שלי מולינו. האמת זה היה רגע די מביך אבל התגברנו עליו. ההורים שלי הגישו לנו אוכל והתחלנו כולנו לאכול. ההורים שלי ממש התרשמו מאיך שליאם מנומס, שהוא בא בחליפה והביא זר פרחים, ושהוא אוכל בצורה בריטית מנומסת. הם דיברו איתו ושאלו אותו שאלות ויכולתי לראות בעיניים שלהם שהם ממש מתלהבים ממנו.

לאחר הארוחה ליאם התנדב לפנות את הכל מהשולחן, ואז אני הצעתי לשים שירים וליאם והוריי חשבו שזה רעיון מצויין. שמנו שירים של וואן דיירקשן בסלון על פול ווליום וכולנו רקדנו והיה כזה מושלם. ליאם באיזשהו שלב התחיל לרקוד בצורה מצחיקה בכוונה, ואני התגלגלתי מצחוק ממנו. באמת שלא היה יכול להיות ערב יותר מושלם מזה.

לאחר שעתיים שהוא אצלי בבית, הוא הציע לי ללכת איתו לקניון, וכמובן שהסכמתי. יצאנו מביתי והלכנו לקניון מחזיקים ידיים, וכמובן שכל ההמולה מיד התחילה וצילמו אותנו מלא פפראצי, כולם אשכרה חשבו ושאני והוא זוג, טוב זה די הגיוני האמת, כי החזקנו ידיים והיינו רק אני והוא יחד, אבל אנחנו רק חברים טובים, ידידים, איך שלא תרצו לקרוא לזה. כל הקטע הזה בקניון היה ממש מצחיק, הרי אני לא רגילה לכל זה. ניסינו להתחמק מכל המעריצים והאנשים שהקיפו אותנו, ובאמת שזו הייתה חוויה כיפית עבורי, אולי עבור ליאם קצת פחות/ לאחר שהמאבטחים בכניסה הצליחו להעיף את כל האנשים מאיתנו, החלטנו שאין יותר מידי מה לעשות בקניון אז יצאנו החוצה והלכנו לטייל בשכונה שלנו, כשמאות מעריצים רצים אחרינו.

"מוכנה לדפוק רייס?"

"חחחחחח כן"

התחלנו לרוץ וכולם אחרינו

Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ HebrewWhere stories live. Discover now