- פרק כפול, מוקדש לבסטית הנדירה שלי שיש לה יום הולדת 14 היום, מזל טוב נסיכה יפה שלי dvoranagosa -
- המון המון תודה לעצות המעולות שלך always_smile1 -
האמת היא שכל הדרך חזרה הביתה מהים הייתה מלאה במחשבות. למה לעזאזל הוא רוצה אותי בתור "הזונה" שלו? למה אני צריכה להיכנס לכל העניין הזה בכלל? עוד לא סיימתי בית ספר אפילו! אני זוכרת שאמרתי לו שאני חושבת שאני מוכנה לכל העניין הזה, אבל עכשיו, בדיעבד, אולי זה לא כזה מתאים. בכל זאת הוא מפורסם מאוד וזה, ואני לא חושבת שהייתי צריכה להגיב כמו שהגבתי, הרי הוא מנהל עסק זנותי, ואסור לי לשתף עם זה פעולה. אני פשוט לא מסוגלת לחשוב מה ההורים שלי יעשו כשהם יידעו את זה. אולי כדאי לי להגיד לו שאני צריכה עוד לחשוב על זה? אך היה כבר מאוחר מידי. לפתע קולו של הארי קטע את מחשבותיי: "אני לא לוקח אותך עכשיו הביתה בייב"
נבהלתי לרגע, "למה? זה לא אמור להיות מה שאתה צריך לעשות?"
"כן, בייב, אבל אני רוצה להראות לך את חדר העבודה שלי. בכל זאת, את הסכמת ואני הכי שמח בעולם על כך"
"אפרופו העניין הזה.."
הארי הסתכל עליי במבט מוזר, חושב שאני אולי מנסה לשנות את דעתי, "את לא באמת רוצה להגיד לי עכשיו שאת מתחרטת, נכון?"
הסתכלתי עליו בהיסוס, ועוד לפני שהספקתי להגיד משהו הוא אמר: "אל תדאגי, יהיה לך כיף, אני מבטיח"
נאנחתי והבטתי אל הנוף מעבר לחלון המכונית. לאחר כמה דקות הגענו אל ביתו. מסתבר שהוא מנהל את העסק בביתו. הוא אפילו לא נתן לי לעשות סיור בבית, כנראה רצה שניגש ישר לעניינים.
"אתה לא מראה לי את הבית שלך?" שאלתי כשהוא הולך מהר לפניי
"אין זמן בייב, יש לי לקוחה עוד חצי שעה" אמר כשהוא אפילו לא טורח להסתכל עליי, פשוט מתהלך בעצבים עם המפתחות ביד ועם משקפי השמש שלו והכובע, בתוך הבית
"חצי שעה אתה צריך בשביל להראות לי את חדר העבודה שלך?!" אמרתי בפליאה
הוא נעצר, החזיק לי את היד ואמר: "לא בייב, תכננתי לנו עוד כמה דברים"
הסתכלתי עליו בחשד. אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני. לא עזבתי את ידו, ניסיתי להישאר רגועה. הגענו אל חדר שדלתו נעולה. לפני שהוא פתח את הדלת הוא אמר לי: "אני ממש מקווה שמה שתראי בחדר הזה לא ירתיע אותך"
"למה מה יש שם?"
הוא לא ענה לי, פשוט הסיט את מבטו ממני ופתח את הדלת. הוא הורה לי להיכנס ראשונה אל תוך החדר, אז נכנסתי ראשונה, והוא אחריי. לחדר לא היה בכלל מתג של מנורה, אלא היו בו כל מיני אולטרא סגולים שהאירו את החדר בצורה רומנטית כזאת. כל מה שיכולתי לראות בחדר הזה היה טלוויזיה גדולה, שבה היה סרט פורנו שכנראה צולם כאן, מיטה ענקית ותמונות שתלויות על הקיר. לא הצלחתי לראות בבירור את התמונות האלה, אז התקרבתי אליהן, כשהוא הולך מאחוריי. כשהבנתי מה יש שם, לסתי כמעט נשמטה לרצפה. אלה היו תמונות של הארי כשהוא שוכב עם כל מיני בנות, במסגרת העבודה שלו. בכל תמונה ותמונה שעברתי נדהמתי עוד יותר. על המיטה היו אזיקים וחבילת קונדומים. רק אז שמתי לב שליד המיטה היו מגירות.
YOU ARE READING
Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ Hebrew
Fanfic* קרדיט ענקי לכריכה למוכשרת @SecretsPrincess * * הדמות הראשית היא לא לוסי הייל, היא רק מופיעה בכריכה * * אני לא בעלת התמונות שאני מוסיפה בראשי הפרקים * * פרקים לא מתוכננים מראש- אני כותבת ומעלה * "I know you want it, babe" ז'אנר הסיפור: כחול, אימה...