- פרק משולש, תודה ענקית לילדה הנדירה הזאת שעזרה לי כל כך ברעיונות לפרק XStylesPayneGirlX ♥ -"התכוונתי ללילה האחרון שלי ושלו ביחד"
"תגדיר ביחד"
"נו, את יודעת, כשהייתי בתוכו"
"תפסיק לשקר, טוב?"
"אני לא. אני ולואי היינו יחד תקופה"
"לפני שאני מתחילה להבין דברים לא נכונים עלייך ועליו, גם ממה שהיה לשלותינו עכשיו וגם ממה שאתה אמרת לי עכשיו, תספר לי הכל מההתחלה" אמרתי והתיישבתי כשהפנים שלי מולו
הארי התחיל ללטף את לחיי, הסתכל עליי עמוק בעיניים, ואז הוא התחיל לשפוך.
"לפני שנה בערך אני הלכתי באחד הלילות למועדון לילה. שתיתי, השתכרתי, היה כיף לא נורמלי. בגלל ששתיתי כל כך פתאום ראיתי את לואי מולי. מסתבר שהוא היה בכלל באותו המועדון, אבל מרוב שהייתי שיכור הייתי בטוח שאני הוזה. לאחר כמה דקות של תהיות האם הבן אדם שעומד מולי באמת נמצא שם או לא התעשתתי על עצמי והבנתי שזה באמת הוא. הכרחתי אותו לשתות עוד ועוד, ולפתע התחלנו לרקוד צמודים אחד לשני, אפילו איברי המין שלנו השתפשפו זה בזה. לאחר כמה דקות שבהן אנו רוקדים, לואי דפק עוד כוסית והוריד את ידו לאט לאט לאיבר המין שלי והתחיל להזיז אותה למעלה ולמטה, כדי לגרות את איבר המין שלי, והתנשקנו.."
"ו..?" שאלתי בחוסר סבלנות
"את בטוחה שאת רוצה להמשיך לשמוע?" הארי החזיק את ידי כששאל זאת והסתכל לי עמוק בעיניים
"ברור ברור, תספר לי בייב"
"אוקיי.. אז אחרי שהתנשקנו לואי ניסה לדחוף את ידו לתוך מכנסיי, אבל הוצאתי לו אותה ואמרתי לו שכדאי שנלך לשירותים אם אנחנו רוצים לעשות משהו כיף כזה. אז לואי לא היסס ולקח אותי דרך החגורה שלי לתוך השירותים. הוא הכניס אותי לאחד התאים, נעל אותנו שם בפנים, הוא הוריד לי את החולצה והתחיל לנשק את גופי בחושניות. זה היה כל כך טוב ואני במקביל ליטפתי את שיערו ונישקתי את כתפיו. הוא כל כך חירמן אותי, בחיים לא חשבתי שאני אוכל להתאהב בו. הוא משך אותי כל כך באותו הלילה, אולי בגלל ששתינו. הוא אמר "אני אוהב אותך" והוריד את חולצתו. התחלתי למצוץ לו את הפטמות והוא הלך אחורה עם צווארו וגנח כל כך חזק. לאחר מכן הוא הוריד את החגורה שלי ותפס לי את איבר המין, דרך המכנס. נשכתי את שפתיי והוא הוריד לי אותם במהירות, וגם את הבוקסר. הוא לקח לי את איבר המין והתכופף לכיוונו. הוא עמד על הברכיים והתחיל לשפשף לי את האיבר ולמצוץ אותו כל כך חזק, כמו שבחיים לא מצצו לי"
"אומייגוד.." הארי שמע אותי אומרת בלחש
"קרה משהו, בייב?"
"לא, הכל בסדר, תמשיך בסיפור"
YOU ARE READING
Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ Hebrew
Fiksi Penggemar* קרדיט ענקי לכריכה למוכשרת @SecretsPrincess * * הדמות הראשית היא לא לוסי הייל, היא רק מופיעה בכריכה * * אני לא בעלת התמונות שאני מוסיפה בראשי הפרקים * * פרקים לא מתוכננים מראש- אני כותבת ומעלה * "I know you want it, babe" ז'אנר הסיפור: כחול, אימה...