פרק 17 ~ רק תעזבו אותי כבר, בבקשה

3.4K 43 54
                                    

- פרק משולש, תודה רבה למושלמת הזאת שעזרה לי בתוכן של הפרק XStylesPayneGirlX ♥ תודה רבה לאהובתי היחידה על התמונה dvoranagosa ♥ -

לאחר כמה דקות שג'ון וג'וני משפשפים מעליי ואני מוצצת ומשפשפת לדילן, הם גמרו עליי שלושתם ואז דילן ניתק את ראשי מהאיבר שלו והעיף את ראשי על המיטה וקיבלתי מכה די חזקה, למרות שנחתתי על כרית, מכיוון שהוא זרק את הראש שלי בלי שהייתי מוכנה.

"למה? למה? מה עשיתי לכם?" התחלתי לייבב ולבכות, בעודי עירומה לחלוטין ומכסה את פניי עם ידיי. דילן ניסה לשחק אותה תמים, התקרב אליי וניסה להוריד את ידיי מפניי, בעודי מתנגדת ולא נותנת לו לראות אותי בוכה. לאחר כמה שניות שהוא רואה שלא מצליח לו הוא התחיל להתעצבן ואמר: "להזכירך, את ביקשת את זה!"

"כן, יא זונה" אמרו ג'ון וג'וני פה אחד.

"ומה את חושבת שאנחנו נעזוב אותך עכשיו אחרי ההצגה הקטנה הזאת שאת עושה לנו ונלך כשהזין שלנו עוד עומד?! באיזה פאקינג סרט את חיה מאמי?!" דילן צעק את זה כל כך חזק, כשפחדתי שמישהו שיעבור במקרה במסדרון הנטוש הזה ישמע אותנו. בעצם למה שאני אפחד? הלוואי שזה פאקינג יקרה כבר. לא יכולתי כבר לספוג את כל הקללות והמילים הדוחות שיוצאות מהפה המזדיין הזה שלהם ולא הפסקתי לבכות ולכסות את פניי, לא יכולתי לראות אותם יותר. די! פשוט די כבר! מה עשיתי שמגיע לי כזה דבר?! הם לא הראשונים שמטרידים אותי מינית (טד גם, למי ששכח). דילן ראה שלא הגבתי לצעקותיו ורק המשכתי בשלי, והוא פשוט הפך אותי בחוזקה על המיטה, כשאני שוכבת עכשיו על בטני. לא ראיתי ולא ידעתי שהוא עומד לעשות את זה, ולכן די נבהלתי. הוא סטר לישבני והכאיב לי ואז הוא הרים בחוזקה את הישבן שלי לכיוון האיבר שלו. בעודי יושבת על ארבע, הוא החזיק את איבר המין שלו והכניס אותו בחוזקה לתוכי. פניי היו בתוך הכרית והחדירה כל כך כאבה לי והמשכתי לבכות יותר חזק, אבל לא כל כך שמעו אותי. הוא הכניס והוציא יותר ויותר מהר כל פעם והרגשתי שהלב שלי לא מסוגל לעמוד בזה יותר. הם פאקינג גורמים לי לבגוד בדבר הכי חשוב בחיי כרגע. הוא לא הפסיק לגנוח, וכל פעם גניחותיו נעשו יותר ויותר חזקות. ג'ון וג'וני רק הביטו בו בקנאה, הם רצו גם לזיין אותי, כנראה. דילן התחיל להחזיק בישבני ולהזיז אותו על איברו, זה ממש עשה לו את זה ולי זה ממש לא עשה את זה. לאחר מכן הוא תפס בשיערי והחל למשוך בו כל כך חזק, שהרגשתי שהוא תלש לי מלא שיערות מהראש. זה גרם לי לפרוץ עוד יותר בבכי, אך לו זה ממש לא הזיז.

"כן, לוסי, כן, תנוחת הכלבה זה הכי מתאים לך! ואת יודעת למה? כי את כלבה! זה למה!" צעק לי דילן בעודו גונח בחוזקה.

"אולי די כבר?! כמה אתם יכולים לפגוע בבן אדם?! אתם לא קולטים שגם לי יש רגשות?!" צעקתי בעוד דמעות חונקות את גרוני

Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ HebrewWhere stories live. Discover now