פרק 19 ~ "מה דה פאק קורה פה?!"

1.6K 42 19
                                    

- פרק מרובע, קרדיט לאחותי על השם dvoranagosa ♥ -

נק' מבט של אחד הרופאים:

טיפלנו בלוסי במשך שעה וחצי, היא עכשיו שוכבת על המיטה והיא בהכרה די מלאה, הצלחנו בטפל בהכל, ולמזלה, גם לה לא היו נזקים חמורים. בשנייה שסיימנו את הטיפול איתה שלחתי את אחד הרופאים לחדר של הארי, לעדכן אותו סוף סוף בכל מה שקרה, הרי הוא מחכה כבר כמה שעות, מסכן

נק' מבט של הארי:

אז לאחר שדיברתי עם הפקידות המזיינות מוח האלה צלעתי לכיוון אחד המסדרונות על מנת לחפש את רופאיי, עברתי בכל חדר, ומצאתי את עצמי קורא ללוסי ולא מקבל שום תגובה. אבל ממש לא התייאשתי אם זה מה שחשבתם, חיפשתי בכל הדרך, מתחת לכל פרט הכי קטן, סימן לעקבותיה או לעקבות אחד מהרופאים שטיפלו בי. לאחר שעברתי את כל המסדרון הזה הגעתי בייאוש ובחוסר חשק להתעצבן מזה למסדרון אחר שהשאיר אותי פעור פה. בחדר האחרון של המסדרון הזה מצאתי לא אחר מאשר אחד הרופאים שלי, כשהוא שרוע על הרצפה בשירותים, ומוט ברזל  ע נ ק י  תוך לו בתוך הראש, אני די בטוח שזה עבר דרך המוח, כי זה היה תקוע שם ממש עמוק, והמוט היה מברזל והוא התחיל להחליד לו בתוך הראש. אוי איכס, עדיף שאני לא אספר, זה היה כל כך מפתיע, אני הייתי בהלם ונבהלתי כל כך, מה לעזאזל הלך פה בזמן כל כך קצר?! אם עשו חצי מהדבר הזה ללוסי אני עוד אצטרף לדעא"ש רק בשביל לערוף למי שעשה לה משהו את הראש המזדיין שלו. מרוב כל הבהלה יצאתי במהירות מהחדר, ממש לא חיפשתי בו בצורה יסודית, פשוט טסתי מהחדר הזה כמו טיל בליסטי, מתנשם ומתנשף מרוב כל הפחד והלחץ שתקפו אותי באותו הרגע. פשוט העדפתי לצלוע לחדרי, אולי הרופאים מחפשי אותי שם כדי לדווח לי על מצבה של אהובתי. לאחר צליעה של כמה דקות, לא ברור למה אני צולע, אבל כנראה יש לזה סיבה הגיונית, הגעתי לחדרי סוף סוף, ובדיוק כשבאתי לפתוח את דלת החדר שלי, שמעתי את אחד הרופאים שלי רץ לכיווני במהירות וצועק לעברי: "בוא בוא מהר חיפשתי אותך טיפלנו בלוסי"

"אומייגאד פאק מה קרה לה?" שאלתי המום לחלוטין

"אתה חייב לבוא איתי אני אספר לך" אמר הרופא בקול לחוץ

הלכנו שנינו לעבר אחד החדרים, שם הייתה מטופלת לוסי, היא פשוט שכבה שם על המיטה, היא הייתה ישנה, ואני התחלתי לבכות כמו ילדה קטנה.

"לוסי, בייבי" אמרתי בעודי מנסה להתקרב אליה, אך הרופאים אמרו לי להתרחק מעט

"מה קרה לה דוקטור?"

"אנחנו לא בדיוק יודעים מה קרה, אנחנו רק יודעים ש.."

"ש.. ש...?! שמה?!" אמרתי בחוסר סבלנות והרמתי טיפה את הקול שלי

"בבקשה תירגע אדוני, אני בדיוק בא לספר לך" הרופא ניסה להרגיע אותי עם קולו

"אני מתנצל, בבקשה תמשיך" אמרתי וניסיתי לעצור את הדמעות

Fifty Shades of DADDY ➳ H.S ♔ HebrewWhere stories live. Discover now